AndroidHealthClinic

Fitnessclub mag mannen weren uit clubs voor vrouwen

Morfologie is u biologische structuur.
Hersens zijn een onderdeel van je biologische structuur.
Vrouwenbreinen zijn anders dan mannenbreinen.
Vrouwenbrein lokt ander gedrag uit dan mannenbrein.
Morfologie bepaalt gedrag.
Verschillend morfologie is verschillend gedrag.
Mannelijk negerbrein verschilt niet van mannelijk blanke brein, aka not the same (in b4 maar n*gers hebben een laag iq)
Morfologie is de bouw en vormgeving van een levend wezen.
Heeft de breinfunctie niks mee te maken.

Wie is hier de dupe van denk je? De gym of de sporter? Een sporter is vrij om een gym naar wens te kiezen en het is nou eenmaal een feit dat er vraag is naam gyms exclusief voor vrouwen. Waarom mag een bedrijf daar niet op inspelen?

Er is denk ik ook vraag naar een kroeg met zo min mogelijk bodybuilders. Dit kan namelijk intimiderend overkomen en is slecht voor het aantal bezoekers. Jij komt wekelijks in die kroeg, en opeens ben je niet meer welkom.

Het zou ook kunnen zijn dat het aantal Wilders fans hoog is bij een bepaalde gym, mogen ze dan ook Moslims gaan weren? Want als er maar vraag naar is, dan moet het mogen?

Er is denk ik ook vraag naar een kroeg met zo min mogelijk bodybuilders. Dit kan namelijk intimiderend overkomen en is slecht voor het aantal bezoekers. Jij komt wekelijks in die kroeg, en opeens ben je niet meer welkom.

Het zou ook kunnen zijn dat het aantal Wilders fans hoog is bij een bepaalde gym, mogen ze dan ook Moslims gaan weren? Want als er maar vraag naar is, dan moet het mogen?

Welke man wil er überhaupt trainen in een damesgym? En in kroegen wordt vaak genoeg aan de deur geweigerd om toch maar antwoord te geven op je verkeerde vergelijking. Geloof heeft dan weer niks met ongestoord en prettig sporten te maken.

Het is gewoon een feit dat veel vrouwen niet willen trainen als er allemaal mannen omheen lopen. Lijkt mij toch een prima rechtvaardiging voor deze discriminerende maatregel. Daarnaast zijn er genoeg alternatieven, dus wat maakt het allemaal uit? Alleen voor Jan en Piet die naast de gym woonden is het misschien vervelend dat ze iets verder moeten fietsen.

En is dat dan de reden dat het normaal is om mannen te weren in sportscholen?
Als je dit zo zegt, dan krijg je dalijk een shitload aan plaatsen waar mannen of vrouwen niet mogen komen. Echt de grootste bullshit ooit.

Dat is de reden ja, en een voldoende reden ook.
Er zijn al veel plaatsen waar mannen of vrouwen niet mogen komen :roflol:

Maar je moet ook niet overdrijven. Publieke plaatsen zullen publiek blijven.
Women only gyms zal ook maar beperkt blijven.
Women only instanties ook

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Morfologie is de bouw en vormgeving van een levend wezen.
Heeft de breinfunctie niks mee te maken.

Als je praat over de bouw van een levend wezen, dan valt de brein daar toch ook onder

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------

Kroegen die overrompeld worden door bodybuilders? Nog nooit v gehoord.

En ik peis dat ze daar echt gn probleem mee hebben. Hoeveel gastjes int uitgang showen hun measly spieren niet? Da zijn allemasl bodybuilders. Ik peis dat een kroeg juist wel graag adonis figuren krijgt, dat lokt de vrouwen

Wie is hier de dupe van denk je? De gym of de sporter? Een sporter is vrij om een gym naar wens te kiezen en het is nou eenmaal een feit dat er vraag is naam gyms exclusief voor vrouwen. Waarom mag een bedrijf daar niet op inspelen?

Ik denk ook wel de sporter, aangezien basic fit een pasje heeft waarmee je alle basic fits in kan, maar deze dus niet. Toch betaal je evenveel.
Daarbij zullen er ook vast wel sporters zijn die nu ineens een heel stuk verder moeten reizen voor een sportschool die hen wel accepteert.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Dat is de reden ja, en een voldoende reden ook.
Er zijn al veel plaatsen waar mannen of vrouwen niet mogen komen :roflol:

Maar je moet ook niet overdrijven. Publieke plaatsen zullen publiek blijven.
Women only gyms zal ook maar beperkt blijven.
Women only instanties ook

Tja, toch blijf ik het bullshit vinden dat men mannen weert in een sportschool dat niet alleen voor vrouwen is in de eerste plaats.

Er zijn al clubs, speciaal voor vrouwen en deze dragen dit ook uit, dat is iets anders dan 1 basic fit die mannen weert.

Laatst bewerkt:
Aangepast :o Neem aan dat de basic fit daar wel hetzelfde is als basic fit hier?

Ik neem het terug, zie nu dat er in Belgie meerdere clubs zijn die alleen vrouwen willen.

Toch blijf ik het belachelijk vinden :D

Dus andere clubs mogen het wel en basic fit niet?

Dus andere clubs mogen het wel en basic fit niet?

Nou ja eigenlijk bedoel ik, ik vind het wel kunnen als een bedrijf uitdraagt alleen voor vrouwen te zijn (dus AL hun vestigingen alleen voor vrouwen), maar niet een sportschool keten, die in de ene club wel mannen wilt en in de andere club niet. Vooral vanwege dus de valse voordelen aan basic fit (dat je in alle clubs terecht kunt).

Mensen, relax,,,,,
Het gaat om 1 ik herhaal 1 sportschool, en dan ook nog eens
een basic fit, ik herhaal een basic fit.
Genoeg andere opties, als het nou ineens om 50% van alle sportscholen ging.
Dit is nog nuttelozer dan de discussie om Zwartepiet.

Mensen, relax,,,,,
Het gaat om 1 ik herhaal 1 sportschool, en dan ook nog eens
een basic fit, ik herhaal een basic fit.

Achteraf gezien zijn er dus een hoop basic fits die mannen weren.

Apart trouwens dat ik de mannen verdedig :roflol:

Mensen, relax,,,,,
Het gaat om 1 ik herhaal 1 sportschool, en dan ook nog eens een basic fit,
ik herhaal een basic fit.
En als aanvulling: Het is in belgie:who:

Ladies club zijn de basic fit's alleen voor vrouwen?
If so dan zijn er al drie in Nederland

dit zijn van die vrouwen die brand moord en verkrachting schreeuwen als er iemand naar ze kijkt

die hoef ik niet in m'n omgeving als ik in een normale gym zou trainen

Aan de ene kant begrijp ik 't wel, hoor me zusje af en toe klagen dat ze vaak aangesproken wordt in de gym, terwijl ze eigenlijk zonder contact wilt trainen. Ze vindt net als ik de focus erg belangrijk.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

[/COLOR]
dit zijn van die vrouwen die brand moord en verkrachting schreeuwen als er iemand naar ze kijkt
die hoef ik niet in m'n omgeving als ik in een normale gym zou trainen

Gelukkig zijn dit slechts een klein percentage vrouwen.

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant begrijp ik 't wel, hoor me zusje af en toe klagen dat ze vaak aangesproken wordt in de gym, terwijl ze eigenlijk zonder contact wilt trainen. Ze vindt net als ik de focus erg belangrijk.

Nu gaat ze dus alleen stipt vroeg naar de gym omdat 't dan rustiger is.
Ze heeft er dus blijkbaar wel last van.

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Gelukkig zijn dit slechts een klein percentage vrouwen.

Er zijn ook zat mannen die worden aangesproken terwijl ze zonder contact willen trainen, krijg je nu dan ook een gym waar je niet mag praten?

Er zijn ook zat mannen die worden aangesproken terwijl ze zonder contact willen trainen, krijg je nu dan ook een gym waar je niet mag praten?

Die zijn er serieus al, Kneets Gym is bv. een bekende hardcore gym onder vele DBBers.
Als je hun regels bekijkt op de site, zie je staan dat geouwehoer in het krachtruimte niet welkom is, alleen bij de bar.

Die zijn er serieus al, Kneets Gym is bv. een bekende hardcore gym onder vele DBBers.
Als je hun regels bekijkt op de site, zie je staan dat geouwehoer in het krachtruimte niet welkom is, alleen bij de bar.

Ja en er zijn serieus al speciale sportscholen speciaal voor alleen speciale vrouwen die met alleen speciale vrouwen willen sporten.
Dat basic fit dit doet vind ik dom, maargoed.

Ja en er zijn serieus al speciale sportscholen speciaal voor alleen speciale vrouwen die met alleen speciale vrouwen willen sporten.
Dat basic fit dit doet vind ik dom, maargoed.

Kneets is nou niet een speciale gym, dus ik snap de link niet helemaal.
Daarnaast had ik het niet over Basic-Fit.

Terug
Naar boven