- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was een beste. Daarom ook maar geen Jokersets gedaan

No back supportWat bedoel je met shoulderpress no back? Zonder een holle rug bedoel je dan?
Oke dus zonder rugleuning.
Doe m ook zelden, maar blijft toch een leuke oefeningShrugs al jaren niet meer gedaan, was weer even wennen.

Precies, hopelijk ontwikkeld bovenrug ook mooi meeDoe m ook zelden, maar blijft toch een leuke oefening![]()
Geregeld, weet ook hoe het komt heb me weer eens laten verleiden om paar keer hard te lopen en te snel erna weer benen getraind. Helaas al jaren gevoelig maar vlak voor Corona al heel lang geen last meer gehadAl eerder last gehad van jouw pezen? Hopelijk niks ernstig.
Ja lopen daar doe ik niet meer aan mee. Maar goed dat je die zelfkennis hebt.Geregeld, weet ook hoe het komt heb me weer eens laten verleiden om paar keer hard te lopen en te snel erna weer benen getraind. Helaas al jaren gevoelig maar vlak voor Corona al heel lang geen last meer gehad
Ook gedaan dan vroeger?Ja lopen daar doe ik niet meer aan mee. Maar goed dat je die zelfkennis hebt.
Heb vroeger atletiek gedaan, maar toen geen last. Op mijn 21 beginnen squatten en mijn patella pezen geraakt. Gestopt en terug begonnen en zo een aantal keer. Tot ik wel 24 was voor ik hulp zocht. Altijd een drukkend gevoel gehad van de ontstoken pees. Stilstaan heeft een lange tijd niet gegaan. Daar werd ik gek van. Uiteindelijk naar de kine rond mijn 24ste, geen Shockwave. Iets minder drastisch. Revalideren en dan uiteindelijk op mijn 25 à 26 beginnen legpressen en zo over gegaan naar de squat. Kreeg ik een steekje dan stopte ik. Dit was beperkt en zo heb ik stilaan toch nog wat kunnen verzetten.. Ben nu 30 en mijn pezen zijn nu best goed, nu voor toch zeker 3 jaar.