- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, bij mij toch
Ja, bij mij doet 'ie 't ook niet

3x is scheepsrecht, hij werktEn nu dan...? Sorry guys..ben geen held in joetoep.

Hij doet het!En nu dan...? Sorry guys..ben geen held in joetoep.

Niet de mooiste reps, onderrug issues..
48x90 waarvan 40 binnen de tijd, ging iets mis met mijn timer.
40x, dat probeer ik zelfs niet meerproficiat met je elite status
![]()
Als je nu 30 reps had behaald deed ik nog een poging maar 40 waag ik me niet aan![]()
brb tong op de grond40brb tong op de grond
Zag je overigens met belt en heb de regels nog een keer nagelezen, belt&sleeves toestaan op bodyweight squats gaat echt wel helemaal nergens over dat is een rotslechte regel, het verhoogt de drempel om mee te doen aangezien veel mensen deze equipment niet hebben en niet de wedstrijd in willen gaan met een disadvantage.
Nogmaals dit doet niets af aan saik0 maar is meer kritiek op de opzet.
Nou, nou, een belt is niets onoverkomelijk en volgens mij verwar je sleeves met wraps.

Willen mensen met korte femurs ook niet meer meedoen, hun lichaamsverhoudingen verhogen ook de drempel
Nee ik weet het verschil tussen sleeves en wraps. De vraag is simpel: geeft een belt en/of sleeves een voordeel? Ja? Dan verhoogt dat de drempel want dan heb je die pretty much nodig om het maximale eruit te halen. Betekent dat dat je alleen kunt winnen als je dit gebruikt? Nee, maar persoon [x] met [y] reps zou meer reps kunnen met een belt en/of sleeves.
Nu kun je natuurlijk zeggen 'who cares het is maar voor de fun' maar kijk wat er gebeurd is met die andere ene contest...![]()
Deze reactie was te voorspellen en je hebt gelijk dat er een arbitraire lijn wordt getrokken, ik stel slechts voor dat we die niet trekken bij sleeves & belt.