Fitness Seller

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

Voor de meesten blijkt het moeilijk te zijn (had ik niet verwacht) dus ik laat het toe, als het maar duidelijk is dat jij het bent en dan een bewijsje erbij dat het recent is (anders komt er weer gezeik :P) of een lepel in de sok of de onderbroek zoals @Woopy voorstelde :)

Komt goed!

Owja, die lepel... f**k it, ga niet opnieuw weging en repoutpoging doen. Als mensen niet geloven dat het filmpje dat ik vanavond ofzo probeer te posten recent is, dan is het maar zo. De prijzen boeien me toch niet. En als er toch al mensen zijn met 30+ reps, maakt het helemaal niet uit :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Owja, die lepel... f**k it, ga niet opnieuw weging en repoutpoging doen. Als mensen niet geloven dat het filmpje dat ik vanavond ofzo probeer te posten recent is, dan is het maar zo. De prijzen boeien me toch niet. En als er toch al mensen zijn met 30+ reps, maakt het helemaal niet uit :roflol:

Ghehehe, komt goed !

Alvast dit. Net gewogen, alle kleren aan, bijna 18u, dus hoop dat het ok is dat ik afgerond heb op 85kg :roflol: IMG_20170102_175638.jpg

IMG_20170102_175638.jpg

Hier is ie dan!

64.4 kg vanmiddag net voor dat ik naar de gym ging. Voor de spiegel gefilmd wel zonder lepel maar met the quad flex en briefje... :P

Squat gewicht afgerond naar 65kg.

Dacht eerst dat het 27 reps waren maar het zijn er 25 als ik nu goed geteld heb. Had nog iets tijd over zag ik later maar echt helemaal gefrituurde rug en spaghetti benen:janken::suicide: dus vond het wel prima .

Super !!

Geweldig een chick met ballen die hier de spits afbijt, goed sterk.

Hier is ie dan!

64.4 kg vanmiddag net voor dat ik naar de gym ging. Voor de spiegel gefilmd wel zonder lepel maar met the quad flex en briefje... :P

Dacht eerst dat het 27 reps waren maar het zijn er 25 als ik nu goed geteld heb. Had nog iets tijd over zag ik later maar echt helemaal gefrituurde rug en spaghetti benen:janken::suicide: dus vond het wel prima .

vrouwen hebben een snellere melkzuurafgifte + oestrogeen helpt ook een boel dus ik stel voor dat we deze niet meetellen :trollface:

Lekker ding hoor.

Leuke challenge! Ik squat nog niet zo heel lang dus kom op lichaamsgewicht niet verder dan een keer of tien. Hopelijk komt deze over een jaar ofzo weer voorbij!

Ik heb mijn deelname verwijderd! Ben mij nu aan het richten op de meet (is al over minder dan 7 weken).

Respect voor de overige deelnemers:D

Hier is ie dan!

Mooie prestatie en knap dat je de spits afbijt!

Terug
Naar boven