MuscleMeat

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

Dus bij een bench challenge zijn pols wraps ook taboe ?
Waar zou jij die trekken dan ? Bij suits ? Of helemaal niets, ook maar geen chalk gebruiken dan ? :P

Geen equipment is waar ik de lijn zou trekken. Het is bodyweight, gear gaat niets doen buiten een unfair advantage geven.

Idealiter zijn er veel meer verdelingen (o.a. vrouw/man zoals jij al aangaf, gewichtsklasses enz.) maar er zijn niet genoeg deelnemers om dat op te vullen.

Als je 30-40 reps aan t squatten bent trek je geen wedstrijdfit sleeves aan - omdat je na zes reps je kuiten al niet meer voelt - en is het gebruik van een riem ook nauwelijks voordelig te noemen omdat je 'm nooit op t strakste gaatje zal dragen. Voordeel van dat soort zaken is nauwelijks aanwezig bij high rep werk. Dan moet je idd magnesium en oly shoes en dat soort zaken ook gaan verbieden. Iedereen naakt.

Als je 30-40 reps aan t squatten bent trek je geen wedstrijdfit sleeves aan - omdat je na zes reps je kuiten al niet meer voelt - en is het gebruik van een riem ook nauwelijks voordelig te noemen omdat je 'm nooit op t strakste gaatje zal dragen. Voordeel van dat soort zaken is nauwelijks aanwezig bij high rep werk. Dan moet je idd magnesium en oly shoes en dat soort zaken ook gaan verbieden. Iedereen naakt.

Females only!

Ook meteen een AAS test dan als we toch bezig zijn.

en dan moet iedereen zich wegen op een gecalibreerde weegschaal en moeten de plates en bar ook gewogen worden voor de set

• Topic Starter Topic Starter
Vid van 40x120 van mij staat wel op YouTube. Dat was 17kg meer dan bw. 50x120 niet gefilmd toen. Tot wanneer kun je meedoen?

Hmm dan moet ik het zo doen na 4u Strongman op za. Ik zal er over nadenken

Hmm dan moet ik het zo doen na 4u Strongman op za. Ik zal er over nadenken
Capture.gif

48 reps met BW is nu het hoogste? Damn dat ga ik niet halen. 30/31 wilde ik voor gaan.

Mmmm I'll give it a shot then met 95 ipv 100. Maandag, in de ochtend tik ik de 95 kg wel aan op de weegschaal.

Terug
Naar boven