MuscleMeat

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

• Topic Starter Topic Starter
80-83kg ik denk dat ik vd week een filmpje zal plaatsen hahahahahaha

Wat nou als je zwaar aan de schijt bent, telt dat dan als fraude? Haha. Ik doe maar niet mee want ik zal niet ver raken.

Not in... knietyfus 4 life. Mag blij zijn als ik nog 15 reps op 100kg haal.

10 reps gingen vrij makkelijk op 72 wilks :o

Leuk idee, ik denk dat de winnaar uitkomt op zo'n 40-50 Reps. Er kan natuurlijk wel getoverd worden met de weegschaal, die van ons kan je bijv zo instellen dat deze er x aantal kg's vanaf haalt.

Leuk idee, ik denk dat de winnaar uitkomt op zo'n 40-50 Reps. Er kan natuurlijk wel getoverd worden met de weegschaal, die van ons kan je bijv zo instellen dat deze er x aantal kg's vanaf haalt.
Eerst de 0kg laten zien op de weegschaal voordat je erop gaat staan?

Gelukkig breng je mensen hiermee niet op ideeën.

Met voldoende rust tussen de reps kun je wel 40-50 reps halen maar niet met een paar tellen rust aka rep, bracen, rep, bracen, ... etc.
Hoe sneu kan je zijn als je voor een challenge als dit vals zou gaan spelen.

Ik mag toch hopen dat de mensen hier niet zo triest zullen zijn dat ze voor een funcontest gaan cheaten. Als iemand dat in zijn hoofd haalt kan hij net zo goed rechtstreeks door naar de psycholoog om zijn gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde te verbeteren.

Ik mag toch hopen dat de mensen hier niet zo triest zullen zijn dat ze voor een funcontest gaan cheaten. Als iemand dat in zijn hoofd haalt kan hij net zo goed rechtstreeks door naar de psycholoog om zijn gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde te verbeteren.
Ja cheaten voor een contest op dit forum, dat is wel het laatste wat ik zie gebeuren!

Terug
Naar boven