- Waardering
- 3.522
@Sanca doe je zelf ook mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bring it on!

Eerst de 0kg laten zien op de weegschaal voordat je erop gaat staan?Leuk idee, ik denk dat de winnaar uitkomt op zo'n 40-50 Reps. Er kan natuurlijk wel getoverd worden met de weegschaal, die van ons kan je bijv zo instellen dat deze er x aantal kg's vanaf haalt.
Eerst de 0kg laten zien op de weegschaal voordat je erop gaat staan?
Gelukkig breng je mensen hiermee niet op ideeën.Leuk idee, ik denk dat de winnaar uitkomt op zo'n 40-50 Reps. Er kan natuurlijk wel getoverd worden met de weegschaal, die van ons kan je bijv zo instellen dat deze er x aantal kg's vanaf haalt.
Leuk idee, ik denk dat de winnaar uitkomt op zo'n 40-50 Reps. Er kan natuurlijk wel getoverd worden met de weegschaal, die van ons kan je bijv zo instellen dat deze er x aantal kg's vanaf haalt.
80-83kg ik denk dat ik vd week een filmpje zal plaatsen hahahahahaha
Ja cheaten voor een contest op dit forum, dat is wel het laatste wat ik zie gebeuren!Ik mag toch hopen dat de mensen hier niet zo triest zullen zijn dat ze voor een funcontest gaan cheaten. Als iemand dat in zijn hoofd haalt kan hij net zo goed rechtstreeks door naar de psycholoog om zijn gebrek aan zelfvertrouwen en eigenwaarde te verbeteren.