- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rust je te veel? Als je iedere 2 sec een rep maakt kom je op 60 reps uit. Verwacht niet dat iemand dat haalt.
Ik ben niet voor want dan ga ik goor squatten. Wil mooie reps zien te maken. Denk als het niet te druk is dat ik vanavond alvast even ga filmen.
dwz maar een paar tellen rust tussen de reps aka in hoog tempo alle reps netjes achtereen.w/e ben wel in. No clue hoe ik ga moeten timen thoBeter, hoe kunnen we je overtuigen om ook voor de 2 minuten te kiezen ? #teamplayer
of gewoon schatten, wat je over de 2 minuten squat trekken we af, onder de 2 minuten doe je 'em nog eens opnieuw 
Ik vind het prima 2 minuten squatten.

Met voldoende rust tussen de reps kun je wel 40-50 reps halen maar niet met een paar tellen rust aka rep, bracen, rep, bracen, ... etc.
Hoe sneu kan je zijn als je voor een challenge als dit vals zou gaan spelen.

2min vanaf de eerste squat? Of 2min vanaf het unracken? Mss ook belangrijk?
2min vanaf de eerste squat? Of 2min vanaf het unracken? Mss ook belangrijk?
Idd sneu, maar goed... dat is vals spelen altijd imo. Laten we er maar vanuit gaat dat het niet gebeurd.
40 reps moet toch wel te doen zijn voor de winnaar, ik denk dat ik zelf rond de 30 uit kom. Filmpje zal volgen![]()
).Regels aangepast !
-Zoveel mogelijk reps in 2 minuten, de tijd start bij het zakken bij de 1ste squat (niet bij unracken)
Vanaf de 1ste squat.
10 januari wil ik de winnaar bekend maken dus liefst ten laatste op de 9de.