AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

En als je meer kan dan 2 minuten?

Ik ben niet voor want dan ga ik goor squatten. Wil mooie reps zien te maken. Denk als het niet te druk is dat ik vanavond alvast even ga filmen.

• Topic Starter Topic Starter
En als je meer kan dan 2 minuten?

Zoals Chick al aangeeft, dan rust je te lang.

Ik ben niet voor want dan ga ik goor squatten. Wil mooie reps zien te maken. Denk als het niet te druk is dat ik vanavond alvast even ga filmen.

Als jij je filmpje al inzend staan de regels vast zoals het nu is :thinking: dwz maar een paar tellen rust tussen de reps aka in hoog tempo alle reps netjes achtereen.

Niet gedaan gr

Dus iedereen is in voor 2 minuten ?

w/e ben wel in. No clue hoe ik ga moeten timen tho

Kun je toch makkelijk laten timen door iemand :) of gewoon schatten, wat je over de 2 minuten squat trekken we af, onder de 2 minuten doe je 'em nog eens opnieuw :D

ik kan niet eens tot 2 minuut tellen

2min vanaf de eerste squat? Of 2min vanaf het unracken? Mss ook belangrijk?

zou ik ga morgen maar weer eens squatten. Lekker goor gaan groetjes

Met voldoende rust tussen de reps kun je wel 40-50 reps halen maar niet met een paar tellen rust aka rep, bracen, rep, bracen, ... etc.
Hoe sneu kan je zijn als je voor een challenge als dit vals zou gaan spelen.

Idd sneu, maar goed... dat is vals spelen altijd imo. Laten we er maar vanuit gaat dat het niet gebeurd.

40 reps moet toch wel te doen zijn voor de winnaar, ik denk dat ik zelf rond de 30 uit kom. Filmpje zal volgen :)

Tot wanneer mogen we het filmpje inzenden?

Idd sneu, maar goed... dat is vals spelen altijd imo. Laten we er maar vanuit gaat dat het niet gebeurd.

40 reps moet toch wel te doen zijn voor de winnaar, ik denk dat ik zelf rond de 30 uit kom. Filmpje zal volgen :)

30 hoop ik ook wel te halen (bijna jaar geleden 17x150 gesquat in anderhalve minuut :D).

Regels aangepast !

-Zoveel mogelijk reps in 2 minuten, de tijd start bij het zakken bij de 1ste squat (niet bij unracken)

Vanaf de 1ste squat.

10 januari wil ik de winnaar bekend maken dus liefst ten laatste op de 9de.

Duidelijk zat zo, mooi 2 minuten goor gaan.

Terug
Naar boven