AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

Nog even ter verduidelijking, ben verder niet traag ofzo:

Totaal 2 minuten, rust mag je nemen..als je de barbell maar niet racked. Dus of dat nu 2 of 10 seconden zijn dat bepaal je zelf?
Lijkt mij de beste keus in deze, anders krijg je toch alleen maar discussie of het ene momentje nu te lang was of niet.

• Topic Starter Topic Starter
Nog even ter verduidelijking, ben verder niet traag ofzo:

Totaal 2 minuten, rust mag je nemen..als je de barbell maar niet racked. Dus of dat nu 2 of 10 seconden zijn dat bepaal je zelf?
Lijkt mij de beste keus in deze, anders krijg je toch alleen maar discussie of het ene momentje nu te lang was of niet.

Yep, dat klopt, je mag tussendoor rusten zoveel je wilt maar eenmaal je de barbell terug racked is het einde set.
Dit lijkt me ook de beste manier, gaat veel discussie besparen achteraf, nu alleen hopen dat iedereen ook mooi op diepte squat (dit zal beoordeeld worden door de moderators) :D

Maaaaar ... Willen jullie de filmpjes meteen in het topic posten zodat iedereen kan zien wat een ander gedaan heeft of liever via pm doen en de resultaten geheim houden tot einde challenge ?

f**k geheim houding zeg ik.

Yep, dat klopt, je mag tussendoor rusten zoveel je wilt maar eenmaal je de barbell terug racked is het einde set.
Dit lijkt me ook de beste manier, gaat veel discussie besparen achteraf, nu alleen hopen dat iedereen ook mooi op diepte squat (dit zal beoordeeld worden door de moderators) :D

Maaaaar ... Willen jullie de filmpjes meteen in het topic posten zodat iedereen kan zien wat een ander gedaan heeft of liever via pm doen en de resultaten geheim houden tot einde challenge ?
Als je het publiek doet kunnen degene die ingehaald worden nog n nieuwe poging doen, of is dat niet toegestaan?

Idd lekker elkaar uitdagen en eventueel een nieuwe poging mogen doen is wel lachen

Heb vandaag een poging gewaagd, maar helaas pindakaas.
Anyway succes allen! Stiekem hoop ik wel dat een vrouw wint. :P

Helaas kom ik op dit moment niet verder dan een schamele 5 reps in 2 setjes.... en dat op 2 uur slaap per nacht en lange dagen op werk... :p
Dus ik laat het ook maar over aan de anderen...

Ik ben out. Vandaag zes reps gesquat en ik heb dan al zo'n dikke onderrug pomp dat ik amper meer kan lopen.

Kan ik nog meedoen?

Regels voor filmpje? Zijaanzicht vr diepte check? Hoe timen? En volledige lockout niet effe terugbouncen en weer zakken toch?

Terug
Naar boven