MuscleMeat

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren even testen waar ik nu sta. 100kg x 22.

Helaas kan ik geen twee minuten op instagram zetten.
Hoop toch wel in januari op de 25/26 reps.

Top ! Kun je ook nog wel even een 'bewijs' van je bw inzenden ? Verdomme, die relapse bij instagram is kut.

Good effort! Voor filmpjes zou ik youtube gebruiken.

@Sanca is zo'n filmpje voldoende als bewijs waar maar 1 minuut squat op past?

Dit is nog niet mijn officiële inzending. Ik probeer het in de eerste week van januari nog een keer, dan gaat het volledige filmpje op youtube.

Op mijn sportschool staat ook geen weegschaal, hoe doen we dat? Foto van de weegschaal weergave?

Ik zal vanavond ook eens een eerste poging doen :D

Laatst bewerkt:
Dit is nog niet mijn officiële inzending. Ik probeer het in de eerste week van januari nog een keer, dan gaat het volledige filmpje op youtube.

Op mijn sportschool staat ook geen weegschaal, hoe doen we dat? Foto van de weegschaal weergave?

Een weegschaal in de gymbag is geen idee ? Beetje moeilijk dit, we moeten natuurlijk weten dat jij het bent op die weegschaal, ik sta open voor suggesties :o

Ik zal vanavond ook is een eerste poging doen :D

Hoppa :D

Ik denk dat we van elkaar iedereen z'n gewicht wel bijna weten, er gewoon van uitgaande dat iedereen legit is. Of even een foto met datum erbij oid

Ik denk dat we van elkaar iedereen z'n gewicht wel bijna weten, er gewoon van uitgaande dat iedereen legit is. Of even een foto met datum erbij oid

Een briefje met 'Dbb' en datum erbij en iedereen een zichtbare lepel in de sok/schoen :)

We moeten ook een beetje kunnen vertrouwen op elkaar (zet stiekum de weegschaal tussen het dipstation).

Tot 32 reps gekomen met 100kg. Met kleding, schoenen en met eten in de pens 98kg bw.
Ik ga zeker nog een paar pogingen doen, de beste poging zal ik dan uploaden.

Dat ging om totale tijd toch? En in meerdere sets dan

Oh nee, ik ga dat niet doen. Te weinig reward voor de effort. Maar het is voor veel gasten nog geen eens 50% van hun 1rm, ik ben wel vrij positief dat ik daar 100 reps mee kan. Was er niet ooit eens die 100 kilo voor 100 reps challenge hier? Had Gijs dat niet ooit eens gedaan ofzo?
100 reps :( ?

ik ben al blij als ik 4x93 squat

alles boven de 3 reps is cardio

Hij durft niet mee te doen xD
Lijkt me wel leuk maar heb voor dit jaar nog eerst mijn eigen challenge een 20 RM squat met 140 kg :eek:
als dat lukt pak ik deze challenge mss wel een weekje later ofzo. Geen idee waarop ik zou uitkomen nog nooit met 33% van mijn 1 RM serieus gerept.

Vandaag 2x8 op -10kg bodyweight en in was al bijna dood. Echt niet te doen.

Lijkt me wel leuk maar heb voor dit jaar nog eerst mijn eigen challenge een 20 RM squat met 140 kg :eek:
als dat lukt pak ik deze challenge mss wel een weekje later ofzo. Geen idee waarop ik zou uitkomen nog nooit met 33% van mijn 1 RM serieus gerept.
Denk 160 reps ofzo

20x140 is imo ook wel elite :)

Terug
Naar boven