XXL Nutrition

Forum Challenge N°1 max reps Squats met bodyweight

• Topic Starter Topic Starter
Regels voor filmpje? Zijaanzicht vr diepte check? Hoe timen? En volledige lockout niet effe terugbouncen en weer zakken toch?

Elk aanzicht is toegelaten mits de diepte er goed op te zien is. Time cap kunnen we op het filmpje checken, in de (home)gym zal iemand anders moeten timen of moet je een liedje uitzoeken dat exact 2 minuten duurt en dat gebruiken voor je set. Uiteraard alle reps met een volledige lockout.

Dus geen getwerk :p

Worden de opnames van de winnaars herkenbaar geupload?

Hoe bedoel je precies ?

Het zou leuk zijn als ik de filmpjes kon delen op de FB-pagina van het forum maar als iemand dit liever niet heeft respecteren we dat uiteraard, geef dan maar een seintje.
Ik kan me voorstellen dat bepaalde leden het fijn zouden vinden om niet herkenbaar te worden geüpload om zo in verband te worden gebracht met hun dbb account, bijvoorbeeld omdat hun volledige AAS-gebruik op dit forum is terug te vinden.

Kom maar op met die filmpjes !! :popcorn:

Ik kan me voorstellen dat bepaalde leden het fijn zouden vinden om niet herkenbaar te worden geüpload om zo in verband te worden gebracht met hun dbb account, bijvoorbeeld omdat hun volledige AAS-gebruik op dit forum is terug te vinden.

Het is de ideale tijd wel voor een witte baard en kerstmuts, win-win :D

Als je niet herkend wil worden moet je of zelf "iets" doen waardoor je niet herkend word of niet meedoen.

Grappig dit, benieuwd naar de filmpjes

Hier alvast mijn filmpje:

Mk5Vff.gif

Ik doe wel een Bane masker op.

Or perhaps he's wondering why someone would shoot a man, before letting him squat his own bodyweight for max reps?

@Sanca mag ik je baard even lenen voor mijn vermomming?

1×BW? In b4 100 reps

Terug
Naar boven