- Waardering
- 756
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 11%
Edit: Voor de liefhebbers schenkt @Galen ook het Bonds androgene anabole steroïden boek als prijs.
Natuurlijk

tevens in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edit: Voor de liefhebbers schenkt @Galen ook het Bonds androgene anabole steroïden boek als prijs.

Lijkt me wel leuk maar heb voor dit jaar nog eerst mijn eigen challenge een 20 RM squat met 140 kg
als dat lukt pak ik deze challenge mss wel een weekje later ofzo. Geen idee waarop ik zou uitkomen nog nooit met 33% van mijn 1 RM serieus gerept.

Pff als ik die reps lees, heb ik er al geen zin meer in, al was het met een lege barbell![]()
what is this, crossfit?
Damn de reps die hier gepost worden, niet echt motiverend... Squat is dan ook niet echt een goede lift bij mij.
Als er ooit een bench press challenge komt met BW dan ben ik in. Denk dat ik wel tussen 30-35 reps haal met 90kg als ik er me een beetje voor train, dan maak ik mezelf niet belachelijk denk ik![]()

Als je 20x140 kan dan zou je 1rm toch ruim boven de 250 moeten zijn20x140 heb ik ooit gedaan toen mijn 1rm 185 was. Ook een keer 50x70 gedaan zonder al teveel moeite. Daarom denk ik dus heel de tijd dat reppen op BW totaal niet zwaar is. De 100 reps kom ik wel op.terug nu blijkt dat het in 2 minuten moet![]()

Als je 20x140 kan dan zou je 1rm toch ruim boven de 250 moeten zijn![]()

.
100 reps slaat nergens op dat betekent zo goed als elke seconde een squat, die 2 min is echt een dealbreaker ook al kan je de reps unbroken doen.20x140 heb ik ooit gedaan toen mijn 1rm 185 was. Ook een keer 50x70 gedaan zonder al teveel moeite. Daarom denk ik dus heel de tijd dat reppen op BW totaal niet zwaar is. De 100 reps kom ik wel op.terug nu blijkt dat het in 2 minuten moet![]()
Herkenbaar, maakt in principe niet uit of ik 40, 80 of 130 in mijn nek heb als ik in de buurt van de 20 reps kom, denk ik alleen waar ben ik hemelsnaam aan begonnen en wil ik stoppen met squaten/leven en huilen als een klein kindNee. Bij een 20 repper doe je eerst zoveel mogelijk reps als je kan, daarna adem je flink wat keren in en uit en doe je nog een rep en zo ga je rep voor rep door tot de 20e herhaling. Je sterft ook bij elke herhaling een keer.
en die gedachte krijg ik elke rep weer. Best irritant als je zoals vandaag nog bijna een min hebt om reps te maken.Kon het niet laten, toch ff onder die barbell gedoken om even testen waar al deze heisa nu over gaat. Maar gelijk met 80 kg gepakt, bw is rond 75 nu.
Viel vies tegen, barbell was glad, zon scheen keihard in mijn ogen en tussendoor vroeg een gymbro hoeveel sets ik nog moest
Ben niet echt goor gegaan en had nog ruim over, uiteindelijk 30 reps. Had er meer van verwacht, mijn huidige 20 RM squat is 130 kg, met 50 kg minder maar 10 reps extra is niet echt iets waarmee ik ga.
100 reps slaat nergens op dat betekent zo goed als elke seconde een squat, die 2 min is echt een dealbreaker ook al kan je de reps unbroken doen.
Herkenbaar, maakt in principe niet uit of ik 40, 80 of 130 in mijn nek heb als ik in de buurt van de 20 reps kom, denk ik alleen waar ben ik hemelsnaam aan begonnen en wil ik stoppen met squaten/leven en huilen als een klein kinden die gedachte krijg ik elke rep weer. Best irritant als je zoals vandaag nog bijna een min hebt om reps te maken.

Nehh, hield 2 sec per squat aan en 1 tel boven, na 1 min zat ik rond de 20 en toen begon de ellende pas echt haha , moest na 1 min boven iets langer ademen en kon er nog stuk of 10 uit persen.
Showoff met je 100 erbijVandaag eerste poging, viel dik tegen
28 reps gedaan. Volgende week nog een poging en wat dieper gaan, want ben nu gestopt zodra ik er genoeg van had. Niet nodig om 2 minuten te timen want zo ver kom ik niet
BW zit al een tijd stabiel op 83kg. Heb er 85kg van gemaakt voor de makkelijkheid.

Is de eerste keer dat het me opvalt eigenlijk. Moet ik eens wat op letten.zeer zware buttwink/10, zijn je femurs te kort of heb je geen mobility?
Hallo allen, wat is tot nu toe het hoogst behaalde aantal? Zou begin januari wel een poging willen doen, maar meer dan 25 reps zullen het niet worden denk ik...of ik moet misschien wat pilletjes krijgen van de kerstman...