- Waardering
- 7.035
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep. Zal ik je anders ook toevoegen bij de vrouwen ? Elke zichzelf respecterende bb'er kan wel met z'n bw benchen en we moeten de vrouwen ook een kans geven.

Beetje warmdraaien. Binnenkort wel wat meer denk ik. Was de derde keer benchen in vier dagen.
Ik heb wrist wraps om en compression cuffs, dat hebben oude mannen nodig. Als dat problemen oplevert dan is dat jammer, doe ik wel voor spek en bonen mee.

Gek, effe 120kg voor 20reps alsof het niks is.
Grote voordeel van archen is dat de ROM een stuk kleiner wordt en je dus meer Reps op korte tijd kan doen en allicht ook energie spaart. Mooie techniek trouwens in je filmpje, ik heb dat niet onder de knie maar ben dan ook geen powerlifter![]()
Moet wel beter kunnen, ook voor anderen. Denk dat er zat lichtere lifters zijn hier die wel over de 20 reps heen gaan.
Naast die verkorting van de rom is het sparen van de schouders ook wel een erg groot voordeel.
Kan natuurlijk ook dat het resultaat maandag dik tegenvalt, net omdat ik de voorbije maanden minder chest train...

Waarom zou je specifiek voor deze challenge gaan trainenNet eerste poging gewaagt, 15x72 met minimale arch, maar triceps verzuurde, iemand tips om dar komende tijd op te trainen?

Paar scheppen zuiveringszout in een drankje een uur van te voren innemenNet eerste poging gewaagt, 15x72 met minimale arch, maar triceps verzuurde, iemand tips om dar komende tijd op te trainen?

TrenNet eerste poging gewaagt, 15x72 met minimale arch, maar triceps verzuurde, iemand tips om dar komende tijd op te trainen?

Waarom zou je specifiek voor deze challenge gaan trainen![]()
) dus weet niet of het daar iets voor zou kunnen betekenen.