- Waardering
- 754
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@flexx123 tegen pomp werkt taurine voor mij wel prima, misschien ook tegen verzuring? Zelf eigenlijk nooit last van verzuring (maar snap dat je dat hebt met zulke reps) dus weet niet of het daar iets voor zou kunnen betekenen.

En handschoentjes?

Geen hulpmiddelen.
...
En voor zover ik weer zijn het meestal de BB'ers die halve ROM gebruiken![]()

Dan ben ik een uitzondering denk. Persoonlijk vind ik een zieke arch in combi met een dikke pens ook aardige ROM verkleining.Geen hulpmiddelen.
...
En voor zover ik weer zijn het meestal de BB'ers die halve ROM gebruiken![]()

2 pagina's terug zie ik een filmpje waarbij de bar amper 15 cm zakt.
Dan ben ik een uitzondering denk. Persoonlijk vind ik een zieke arch in combi met een dikke pens ook aardige ROM verkleining.
Maar goed OT: Ik druk zeker geen 20x80-82kg![]()
Dan ben ik een uitzondering denk. Persoonlijk vind ik een zieke arch in combi met een dikke pens ook aardige ROM verkleining.
Maar goed OT: Ik druk zeker geen 20x80-82kg![]()

2 pagina's terug zie ik een filmpje waarbij de bar amper 15 cm zakt.
Kuurig hoor!
Daarom: vote NeeDuh...een arch is rom verkleining.
Daarom zie je de top powerlifters zichzelf allemaal dubbel kunnen vouwen. Ik denk dat sommigen nog maar serieus 20cm de bar hoeven laten zakken, het geeft zoveel voordeel.
Als je geen arch hebt en plat op je rug bencht dan zal je dit waarschijnlijk niet kunnen gaan winnen.

Wat een onzinDuh...een arch is rom verkleining.
Daarom zie je de top powerlifters zichzelf allemaal dubbel kunnen vouwen. Ik denk dat sommigen nog maar serieus 20cm de bar hoeven laten zakken, het geeft zoveel voordeel.
Als je geen arch hebt en plat op je rug bencht dan zal je dit waarschijnlijk niet kunnen gaan winnen.
Duh...een arch is rom verkleining.

Denk dat Bodybuilders wel vaker zouden moeten kunnen benchen dan powerlifters opzich hoor op bw. Vaak wel wat meer ub kracht over het algemeen.Ik denk dat archen echt wel nodig is als top powerlifter om op een veilige manier extreem zwaar te benchen.
In deze forum contest waar we benchen met lichaamsgewicht (dus high reps), geeft archen echt wel voordeel: snellere reps, kortere rom, minder vermoeiend. Daar moeten we niet flauw over doen maar ook geen kritiek op geven want er werd een poll toegevoegd aan dit topic om het verbieden/toestaan van archen te bepalen![]()
.. BW is slechts 41 kg
dus ja...
8:00 naar bed 12:00 eruit en dan trainen... Verschil Diaephi en Tymboo is behoorlijk ja. Scheelt denk ik 1/3 rom.
Maarja als ik kon archen zou ik het ook doen. Het mag. Met een betere techniek druk je misschien meer terwijl je minder kracht bezit dan een ander.