AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Peiling Peiling Handschoenen zijn toegelaten

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Goeie poging kerel, imo zijn er rond je twaalfde herhaling wel wat twijfelachtige reps waarbij je armen onderin niet gelockt zijn.

Netjes alleen paar die niet hoog genoeg zijn geloof ik of het lijkt zo maar nog steeds netjes

18 reps wide grip pull ups op 106kg BW zonder handschoentjes na zware squat, deadlift en barbell rows.
had nog wat over maar had toch niet gefilmd dus telt toch niet.

misschien dat ik binnenkort eens een serieuze poging waag.

• Topic Starter Topic Starter
20

Bij rep 13 tot 16 komt kin vind ik niet hoog genoeg niet boven de stang uit als ik het goed zie zou dan zeggen 17/18 reps

Bij rep 13 tot 16 komt kin vind ik niet hoog genoeg niet boven de stang uit als ik het goed zie zou dan zeggen 17/18 reps
Jij keurt 5 reps af? Ik snap dat als ik het zeg dat het weinig indruk maakt omdat ik er belang bij heb, maar ik vind niet dat er grondslag ligt om 5 reps af te keuren...
Ik ben het eerlijk gezegd met 20 reps eens.

Of je met je kin boven je handen uit komt is bijna niet te zeggen door de hammer grip en de hoek waaruit gefilmd is dus daar waag ik me niet aan. Wel is duidelijk te zien dat er behoorlijk wat herhalingen tussen zitten waarbij je armen onderin niet gelockt zijn. Duidelijk verschil tussen bijvoorbeeld je eerste twee herhalingen (gelockt) en de reps die erna komen.

Om goed te kunnen jureren kun je bijna niet anders dan alleen de pull ups tellen vanuit gelockte positie omdat je anders altijd discussie kan hebben over de toelaatbare buiging in de armen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
We zijn het dus eens dat @JochemB (nog) niet op de 1ste plaats staat momenteel, er mag altijd een nieuwe poging gedaan worden.

We zijn het dus eens dat @JochemB (nog) niet op de 1ste plaats staat momenteel, er mag altijd een nieuwe poging gedaan worden.
Eens. Ik weet niet of ik nog een poging ga wagen, want mn hele training leed onder die forearm pomp :roflol:. Misschien net voor het einde van de challenge dat ik het nog eens probeer.

Jij keurt 5 reps af? Ik snap dat als ik het zeg dat het weinig indruk maakt omdat ik er belang bij heb, maar ik vind niet dat er grondslag ligt om 5 reps af te keuren...
Ik ben het eerlijk gezegd met 20 reps eens.
jullie hebben er beide belang bij

Voor de gein even geprobeerd, 12 reps op 122 kilo vandaag. Serieuze deelname gaat m dus niet worden

Terug
Naar boven