- Waardering
- 882
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

20Er is enige onenigheid over het aantal goedgekeurde reps ...
Daarom willen we van jullie weten hoeveel reps goedgekeurd zijn volgens jullie ... Roep maar !

Zou jij je niet beter bezig houden met een nieuw weerwolven spel?
Jij keurt 5 reps af? Ik snap dat als ik het zeg dat het weinig indruk maakt omdat ik er belang bij heb, maar ik vind niet dat er grondslag ligt om 5 reps af te keuren...Bij rep 13 tot 16 komt kin vind ik niet hoog genoeg niet boven de stang uit als ik het goed zie zou dan zeggen 17/18 reps
Eens. Ik weet niet of ik nog een poging ga wagen, want mn hele training leed onder die forearm pompWe zijn het dus eens dat @JochemB (nog) niet op de 1ste plaats staat momenteel, er mag altijd een nieuwe poging gedaan worden.
. Misschien net voor het einde van de challenge dat ik het nog eens probeer.jullie hebben er beide belang bijJij keurt 5 reps af? Ik snap dat als ik het zeg dat het weinig indruk maakt omdat ik er belang bij heb, maar ik vind niet dat er grondslag ligt om 5 reps af te keuren...
Ik ben het eerlijk gezegd met 20 reps eens.
Met ~34kg zwaarder dan ik vind ik 12 reps een behoorlijke prestatieVoor de gein even geprobeerd, 12 reps op 122 kilo vandaag. Serieuze deelname gaat m dus niet worden