AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Peiling Peiling Handschoenen zijn toegelaten

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Op aandringen van @lloydatoni na mijn squats toch nog een poging voor deze challenge. Geen handschoentjes, wel squatschoenen à 500 gr per paar, knee sleeves en chalk op mijn rug :eek:

Netjes man ! Sowieso 21 goede reps imo, laatste 2 reden tot discussie, even kijken hoeveel reps we gaan goedkeuren, I'll keep you posted :wl:

Chalk tot daar toe maar knee sleeves kunnen echt niet. Zeker van die strakke geven echt een voordeel.

Netjes hoor beowulf, en dat zonder handschoenen, wouw!
Tot wanneer loopt deze challenge precies Sanca? Tot en met 15 maart? Want dan doe ik morgen ook nog een poging.

Netjes hoor beowulf, en dat zonder handschoenen, wouw!
Tot wanneer loopt deze challenge precies Sanca? Tot en met 15 maart? Want dan doe ik morgen ook nog een poging.

Morgen mag je nog een poging inzenden, laat ons zeggen tot 20u00.

Kun je daar 22:00 van maken? Ik kan op z'n vroegst morgen pas om 7 uur in de gym zijn, voordat ik dan thuis ben is het 21:00.

Oké, wil ik wel doen maar doe dan aub overtuigende reps zodat er niet tot 's avonds laat een discussie gaat lopen wie er nou gewonnen heeft ;)

Doen we voor de volgende wedstrijd een wedstrijdje max log op wilks?

• Like
Waarderingen: Dr X
Mijn internet is zo traag als dikke stront... Youtube zegt dat het nog 9 minuten duurt dus hij komt eraan.

Nog 2 minuten

Ik dacht dat die "gym" van het filmpje een kelder bij je thuis was, maar het is dus een echte hardcore gym :D

Terug
Naar boven