XXL Nutrition

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Peiling Peiling Handschoenen zijn toegelaten

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: Dr X
gaat wel moeilijk worden om te besluiten wat goed is en wat niet.

Hoe definieer je 1 geslaagde pull-up?

Kipping moet je niet toestaan

Jongens, wat een discussie, hebben jullie wel al ooit eens iemand hier op het forum kipping pull ups zien doen ? Beetje een zinloze discussie, op die tijd hadden jullie al een paar setjes kunnen doen !

@broken bat , jij bent zelf dom :(

We zoeken gewoon smoesjes omdat we te dik zijn voor pullups

sorry Sanca voor mijn negatieviteit hier, ik zal het even anders verwoorden.

mooi dat je bij deze forum challenges ook aan de crosffitters hier op het forum gedacht hebt en een challenge voor hun gemaakt hebt:thumbs:

Totale anarchie, regels zijn voor mietjes !!1!!

mooi dat je bij deze forum challenges ook aan de crosffitters hier op het forum gedacht hebt en een challenge voor hun gemaakt hebt

Het loopt ook echt storm in de CF sectie hier ....

1.JPG

Er staat overigens niet eenduidig vermeld dat het om BW chin/pull-ups gaat. Het lijkt me vanzelfsprekend dat er BW zonder hulpmiddelen bedoeld wordt, maar er staat nu nergens dat je geen bands o.i.d. mag gebruiken.

Er staat overigens niet eenduidig vermeld dat het om BW chin/pull-ups gaat. Het lijkt me vanzelfsprekend dat er BW zonder hulpmiddelen bedoeld wordt, maar er staat nu nergens dat je geen bands o.i.d. mag gebruiken.

Dat leek me vanzelfsprekend maar ik heb het aangepast ;)

Ik snap de regel wel. Van zodra het zwaarder wordt, ga je automatisch wel een beetje met je benen meewerken. Dan is het lastig om het punt te bepalen waarop je teveel met je benen zwiert. Volledig stilhangen is sowieso erg lastig.
Denk dat ik zelf maar net boven de 10 kom helaas :p

Ik red er maar 15 xbw wide grip

zal morgen eens een poging doen met rug training met chin up moet ik er toch wel hoop kunnen hallen. mag je ook van grip wisselen? doe je eerst maar pull up dan chin up (a)

zal morgen eens een poging doen met rug training met chin up moet ik er toch wel hoop kunnen hallen. mag je ook van grip wisselen? doe je eerst maar pull up dan chin up (a)

Top ! Neen, eenmaal het contact met de baar onderbroken is of je met de voeten weer de grond raakt is de set gedaan.

Terug
Naar boven