XXL Nutrition

Forum Challenge N°3 max. reps Pull ups/Chins

Peiling Peiling Handschoenen zijn toegelaten

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
2x bw dl is ook nice. wel met sumo dan haha dan kan ik er nog wel wat neerzetten denk ik met conventional wordt het weinig
Wat van curl challange zou het worden dan bicep curl ofz is ook moeilijk qua rep range enz hhaha
Dan kan @lloydatoni weeral niet meedoen :roflol: Misschien kan je eens om ter meeste big macs eten op de lijst zetten voor hem?

Dan kan @lloydatoni weeral niet meedoen :roflol: Misschien kan je eens om ter meeste big macs eten op de lijst zetten voor hem?
Squats gingen opzich wel lekker met die 20 reps met wat over. Maar om dan tegen gasten op te nemen die het voor 45 reps deden op de helft van je bw :roflol:

In voor big mac contest btw

Over het archen kwam een poll, kunnen we dit nu niet doen wat betreft kipping? Dan is de regel duidelijk en wint ook nog eens de sterkste ipv de meest technische. We willen hier gewoon de sterkste zien, ik in elk geval.
Cheaten is er dan absoluut niet bij als je stelt dat knieën in een rechte verticale lijn met het bovenlichaam moeten blijven.

Dan kunnen we kipping voor vrouwen wel toestaan, kunnen die ook nog mee doen.

• Topic Starter Topic Starter
Over het archen kwam een poll, kunnen we dit nu niet doen wat betreft kipping? Dan is de regel duidelijk en wint ook nog eens de sterkste ipv de meest technische. We willen hier gewoon de sterkste zien, ik in elk geval.
Cheaten is er dan absoluut niet bij als je stelt dat knieën in een rechte verticale lijn met het bovenlichaam moeten blijven.

Dan kunnen we kipping voor vrouwen wel toestaan, kunnen die ook nog mee doen.

Als dan iemand een 'slinger' beweging maakt gaat er weer een hoop gezeik zijn qua jurering, niet ? Ik denk zelfs niet dat er iemand gaat meedoen die alles met kipping gaat doen.

Als dan iemand een 'slinger' beweging maakt gaat er weer een hoop gezeik zijn qua jurering, niet ? Ik denk zelfs niet dat er iemand gaat meedoen die alles met kipping gaat doen.

Je kan niet slingeren als de regel is dat je in een rechte lijn moet blijven met je knieën.

Streef reps zijn altijd leuk, mits ze niet te hard gaan afschrikken :P

Ik had aanvankelijk 2xbw DL willen doen maar de keuze is op deze gevallen, curls komen er in de toekomst sowieso nog in.

1x bw veel leuker.

Lekker mensen kapot laten gaan en dan is het ook niet meteen bepaald door wie hoogste DL heeft ToV bodyweight maar komt fitness en doorzettingsvermogen meer bij kijken.

Ofc wel sumo verboden.

• Topic Starter Topic Starter
Less talk, more chins.

1x bw veel leuker.

Lekker mensen kapot laten gaan en dan is het ook niet meteen bepaald door wie hoogste DL heeft ToV bodyweight maar komt fitness en doorzettingsvermogen meer bij kijken.

Ofc wel sumo verboden.

1xbw, waar is dan de challenge ?!

Vanwaar die haat tegen Sumo?

1x bw veel leuker.

Ofc wel sumo verboden.

Of gewoon op wilks? zoals bij elke andere normale krachtwedstrijden gebruikt word.

sumo is voor vrouwen

en sumoworstelaars

1xbw is een mentale challenge.
Wel eens 20 reps dl gedaan?
20 reps haal je toch redelijk makkelijk met bw? Ik heb ooit eens 20x100 gedaan voor de 'lol'
10x10x100 ook met 1min pauze, maar dat ging minder vlot :roflol: backpump was real

Vandaar dus mijn vraag over die lockout. Tellen al deze reps of niet? Imo zijn er maar 2 full reps
Geen haat fzo, maar geen idee of ik +20reps haal zoals die laatste 2 en wil de juiste regels weten voor ik een poging waag

Terug
Naar boven