MuscleMeat

Forum Challenge N°5 Strict Curls for reps

Vind 25 kg voor vrouwen best veel

helaas heb ik geen biceps:sad:
misschien dat ik nog wel een poging doe

• Topic Starter Topic Starter
Lengte van de stang maakt niet uit? Als het totaal maar 40kg is?

• Like
Waarderingen: wwe
Idd, denk dat een percentage van bw eerlijker is imo.

Het zou wel meer deelnemers opleveren. bij elke challenge een oefen gewicht opgeven (nu dus 40kg) voor iemand van 100kg.

Dan jouw gewicht als factor x 40kg. Iemand van 110kg moet dus curlen met 44kg.
Het is maar een idee om het spannender te maken en zo veel mogelijk deelnemers te krijgen. Zo hadden bij DL wel veel meer mensen mee kunnen doen.

:roflol::roflol:

lijkt mij wel

dit is mijn inzending

blijft hilarisch :roflol:

Jezus wat een zeikerds allemaal. Of je doet niet mee, of gewoon 40 kg reppen en bek houden

Het topic mag dicht, we hebben een winnaar :roflol:

Jezus wat een zeikerds allemaal. Of je doet niet mee, of gewoon 40 kg reppen en bek houden

Waarom ben je een zeikerd als je een idee hebt om meer deelnemers te genereren voor elke challenge? Ik bedoel, slechts 5 filmpjes bij chinnen en 6 bij deadlift is best wel jammer met een beetje differentiëren krijg je wel het dubbele. Dan is er een challenge voor iedereen, niet voor met name zware of juist lichte deelnemers. Beetje zwart/wit denken dat dit als zeiken wordt gezien en dat er geen normale reactie op kan komen.

Waarom ben je een zeikerd als je een idee hebt om meer deelnemers te genereren voor elke challenge? Ik bedoel, slechts 5 filmpjes bij chinnen en 6 bij deadlift is best wel jammer met een beetje differentiëren krijg je wel het dubbele. Dan is er een challenge voor iedereen, niet voor met name zware of juist lichte deelnemers. Beetje zwart/wit denken dat dit als zeiken wordt gezien en dat er geen normale reactie op kan komen.

de manier hoe jij het doet is het gewoon zoveel % van je BW en is het in het voordeel van lichtere deelnemers.
verder maakt het allemaal toch niet uit, Tymboo heeft al gewonnnen.

Terug
Naar boven