Of je past de puntentelling halverwege aan, @Skatermarvin weet wel hoe je dit eenvoudig kan doorvoeren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wist bij voorbaat al dat ik kansloos was gezien het deelnemersveld, maar zou een poging wagen; dat heb ik dus ook gedaan.
@Bulck heeft echt bizar veel reps.Ik had 'm zelf in z'n log ook nog aangespoord om mee te doen; het zou leuk zijn als @RockOfAges ook een poging waagt, dan wordt het nog spannend.
Wonderbaarlijk genoeg vond ik het vrij easy mijn benen gestrekt te houden. Ik zie echter dat mijn benen niet zichbaar zijn op de video, dus als ie niet wordt goedgekeurd begrijp ik dat. Mijn BW was vanochtend 87,8 kg; afgelopen dagen tussen de 88 en 89 kg. Laat maar weten of ik hier nog bewijs van moet filmen.
Edit: sorry @RockOfAges , had je inzending nog niet gezien. Ik doe hier sowieso mee voor spek en bonen. Volgende keer weer een push-up challenge ofzo, dan ben ik weer IN.![]()
Zolang jij maar weet hoe de punten telling werkt!Bij 14 deelnemers:
1ste: 14 punten
2de: 13 punten
3de: 12 punten
....
14de: 1 punt
Inderdaad een hoop gezeik hier om niets. Mooie is dat mensen die er een issue van maken waarschijnlijk zelf niet eens meedoen.

Niks ervan nu staan wij nog gelijk
Niet voor lang

En bij deze voeg ik dan ook mateen de daad bij het woord. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik aan mijn technische uitvoering een klein beetje twijfel maar op de prestatie anzich ben ik wel trots.

Sterk maar de benen moeten gestrekt op de vloer en de voeten moeten contact houden met de vloer![]()