AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Ik wist bij voorbaat al dat ik kansloos was gezien het deelnemersveld, maar zou een poging wagen; dat heb ik dus ook gedaan. :P
@Bulck heeft echt bizar veel reps. :thumb::bow: Ik had 'm zelf in z'n log ook nog aangespoord om mee te doen; het zou leuk zijn als @RockOfAges ook een poging waagt, dan wordt het nog spannend.

Wonderbaarlijk genoeg vond ik het vrij easy mijn benen gestrekt te houden. Ik zie echter dat mijn benen niet zichbaar zijn op de video, dus als ie niet wordt goedgekeurd begrijp ik dat. Mijn BW was vanochtend 87,8 kg; afgelopen dagen tussen de 88 en 89 kg. Laat maar weten of ik hier nog bewijs van moet filmen.

Edit: sorry @RockOfAges , had je inzending nog niet gezien. Ik doe hier sowieso mee voor spek en bonen. Volgende keer weer een push-up challenge ofzo, dan ben ik weer IN. :D

Had je bang dat ik achter je stond met me billen bloot? Geen bang hebben. Ik ben best zacht . ( voor onschuldige jongetjes)

Goeie effort trouwens. Mooi gecontroleerd.

Oh, en dit is exact waarom ik een homegym heb. Kerels in de achtergrond hebbe meer interesse in elkaar dan in hun eige. Bleigh.
Zou me niet goed voelen in een commerciële gym.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Ik vind het het meest logische dat het aantal deelnemers = het aantal punten.

Deal with it :piraat:

Ik snap er helemaal niks meer van :roflol:

Maar ik doe gewoon mee, ook al heb ik al sinds zaterdag ernstige spierpijn in mijn upperbody door deze oefening.. :sad: Niks gewend.

Hoop binnenkort nog wel een nieuw filmpje te schieten. Kijken of ik Bulck in kan halen :emo:

Bij 14 deelnemers:

1ste: 14 punten
2de: 13 punten
3de: 12 punten
....
14de: 1 punt

• Like
Waarderingen: Vonk
Echt wel rocket science :haha:

Vind het nieuwe concept mbt challenges en puntentelling een leuk iets om het eea te triggeren.
Zal naast mijn 5x5SL ook eens gaan kijken hoe dit gaat ( voor mij totaal nieuwe oefening ) en wie weet dien ik mijn poging ook wel in en doe ik mee ;-)

Inderdaad een hoop gezeik hier om niets. Mooie is dat mensen die er een issue van maken waarschijnlijk zelf niet eens meedoen.
Gewoon pressen en niet zeiken; des te meer reps je haalt, des te meer punten je verdient. Uiteindelijk eindigt de terechte winnaar toch wel bovenaan. :D

Zal deze week ook weer eens een poging wagen:wl:

Ik ga ook weer een poging wagen zodra mijn rugspier weer normaal doet :spaz:

Het speelde al door mijn hoofd om deze keer eens mee te gaan doen. Ben inmiddels wel wat aangekomen dus 1/2 BW is inmiddels geen 30Kg meer maar zal het met 32.5Kg moeten gaan doen... Maar dat moet wel te doen zijn met een leuk aantal reps denk ik. Ik zal vanmiddag mijn eerste poging eens gaan wagen.

En bij deze voeg ik dan ook mateen de daad bij het woord. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik aan mijn technische uitvoering een klein beetje twijfel maar op de prestatie anzich ben ik wel trots.

En bij deze voeg ik dan ook mateen de daad bij het woord. De eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik aan mijn technische uitvoering een klein beetje twijfel maar op de prestatie anzich ben ik wel trots.

Sterk maar de benen moeten gestrekt op de vloer en de voeten moeten contact houden met de vloer :(

Heb geen timer erbij, dus doe gewoon tot failure. Waren er 21 in de tijd. Voor mijn gevoel had ik het echt veel beter gedaan, bleek bij nakijken er maar 1 meer. Wel 3 reps meer totaal, vorige keer faalde ik na 20.

Terug
Naar boven