MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Als iemand met 65kg evenveel reps maakt als iemand met 40kg dan is hij mij betreft de duidelijke winnaar. Maar goed wel handig om dit nu alvast even te bepalen. Eerste inzending kan ook, maar waardeer toch meer de inzending met het zwaarste gewicht.

Als iemand met 65kg evenveel reps maakt als iemand met 40kg dan is hij mij betreft de duidelijke winnaar. Maar goed wel handig om dit nu alvast even te bepalen. Eerste inzending kan ook, maar waardeer toch meer de inzending met het zwaarste gewicht.
misschien is er bij volgende challenges geen sprake van een zwaarste gewicht. eerste inzending is toepasbaar op elke challenge lijkt me

Zorgt ook voor meer interactie! Ik zeg houden zo

• Topic Starter Topic Starter
You yell me guys...

Bonus Challenge, beste set 26 seconden, fml :roflol:

Wel op het einde van de training en gaar.

suboptimale positie.

op rack en niet op vangers.

benen netjes op een smalle bank

27 reps.

8liW1A7bZFll.jpg

Haha bruut

heerlijk

Glecky always delivers :baard:

Verdomme zeg :roflol:

Sterk @Bulck

Ik wist bij voorbaat al dat ik kansloos was gezien het deelnemersveld, maar zou een poging wagen; dat heb ik dus ook gedaan. :P
@Bulck heeft echt bizar veel reps. :thumb::bow: Ik had 'm zelf in z'n log ook nog aangespoord om mee te doen; het zou leuk zijn als @RockOfAges ook een poging waagt, dan wordt het nog spannend.

Wonderbaarlijk genoeg vond ik het vrij easy mijn benen gestrekt te houden. Ik zie echter dat mijn benen niet zichbaar zijn op de video, dus als ie niet wordt goedgekeurd begrijp ik dat. Mijn BW was vanochtend 87,8 kg; afgelopen dagen tussen de 88 en 89 kg. Laat maar weten of ik hier nog bewijs van moet filmen.

Edit: sorry @RockOfAges , had je inzending nog niet gezien. Ik doe hier sowieso mee voor spek en bonen. Volgende keer weer een push-up challenge ofzo, dan ben ik weer IN. :D

Laatst bewerkt:
Vind het nu al jammer dat ik @Bulck getagged heb lol xD

Terug
Naar boven