XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Zijn die allemaal 1 punt?
Ik dacht 2e is 9 pnt 3e 8 pnt enz.

• Topic Starter Topic Starter
Oooooh cool. Dan zal ik toch nog beter men best doen. De extra challenge voor 3 punten is wel gewoon 1x 3punten voor degene die het langste houd right?

Bij 14 deelnemers zijn er 14 punten te verdelen :)

Oh shit dit is een hele nieuwe kant.

Dus bij 6 deelnemers zijn er 6 punten voor nmr 1 en bij 16 deelnemers 16 punten? En dan aftellen?

Dan moet ik dus zorgen dat bij challenges waar ik verwacht laag te eindigen weinig mensen mee doen en bij betere challenges zoveel mogelijk.

Gvd de mental game is on.

Oh shit dit is een hele nieuwe kant.

Dus bij 6 deelnemers zijn er 6 punten voor nmr 1 en bij 16 deelnemers 16 punten? En dan aftellen?

Dan moet ik dus zorgen dat bij challenges waar ik verwacht laag te eindigen weinig mensen mee doen en bij betere challenges zoveel mogelijk.

Gvd de mental game is on.
Ik dacht dat dat wel duidelijk was...

1ste plaats 10 punten
10de plaats 1 punt

Je moet het rijtje afgaan, misschien had ik er 3 puntjes moeten tussen zetten :P

Logisch zou zijn een top 10 en de rest geen punten. Zoals eerder gezegd wordt een 1e plaats dan telkens anders gewaardeerd. Dan is 1e altijd 10 punten.

Logisch zou zijn een top 10 en de rest geen punten. Zoals eerder gezegd wordt een 1e plaats dan telkens anders gewaardeerd. Dan is 1e altijd 10 punten.
Niet mee eens. Door iedereen die deelneemt in ieder geval 1 punt te geven, worden mensen aangespoord mee te doen en hun filmpje sowieso te posten. In het verleden was er weinig animo voor de challenges. Op deze manier creëer je meer animo en voor iedereen een drijfveer mee te doen. Als er dan eens weinig animo is, zou ik het ook minder 'fair' zijn als de nummer 1 evenveel punten krijgt als bij een challenge waarbij er flink wordt gestreden voor de punten. Slechts mijn mening overigens, aan de mods om te bepalen wat het wordt. :)

Niet mee eens. Door iedereen die deelneemt in ieder geval 1 punt te geven, worden mensen aangespoord mee te doen en hun filmpje sowieso te posten. In het verleden was er weinig animo voor de challenges. Op deze manier creëer je meer animo en voor iedereen een drijfveer mee te doen. Als er dan eens weinig animo is, zou ik het ook minder 'fair' zijn als de nummer 1 evenveel punten krijgt als bij een challenge waarbij er flink wordt gestreden voor de punten. Slechts mijn mening overigens, aan de mods om te bepalen wat het wordt. :)

In begin wel, maar je gaat grote verschillen krijgen. Doen er straks 18 man mee staat de eerste 17 punten voor op de laatste. En anders maar 10. Verschillen in de middenmoot blijven dan kleiner, waardoor er denk ik meer deelnemers zullen blijven meedoen. Wordt anders weer cherry picking.

• Like
Waarderingen: BB_
Oke ja wel wat ik dacht dus.

Idk of ik dat leuk vind of niet.

Sommige dingen moeten we misschien ook maar gewoon zien hoe het gaat, anders volgend jaar anders.

Minder zeuren meer filmpjes?

Desnoods doe je een trial van een half jaar. Als het goed bevalt, verleng je de competitie. Zoniet, begin je een nieuwe competitie met verbeteringen.

Terug
Naar boven