AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Bij gelijkstand:


  • Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Net als webby even snel getest, geen muziek, preworkout eten en in gewone kleren. Ff voelen hoe zwaar dit moet aanvoelen. 15reps gehaald met nog wat over, dus mij zie je hier zeker nog terug :)

En nog een halve minuut over ook :(
 
Maar met 35kg moet je toch wel richting de 20 kunnen?
 
Oh ja is ook zo! Was een nieuwe formule.
Afgelopen weekend een vrouw best lifter geworden bij een mockmeet met 50 ipf punten verschil gewonnen van de gehele groep terwijl ze op wilks 30 punten achter zou liggen op de nr 1 van de mannen.
 
Afgelopen weekend een vrouw best lifter geworden bij een mockmeet met 50 ipf punten verschil gewonnen van de gehele groep terwijl ze op wilks 30 punten achter zou liggen op de nr 1 van de mannen.
De IPF formula is alleen geschikt om totalen te vergelijken. Vergelijken tussen man en vrouw is volgens de IPF niet waarvoor die gemaakt is en werkt ook totaal niet. Ik zou dus geen wilks of IPF gaan gebruiken.
 
Laten we het vooral niet te moeilijk maken :p
 
De IPF formula is alleen geschikt om totalen te vergelijken. Vergelijken tussen man en vrouw is volgens de IPF niet waarvoor die gemaakt is en werkt ook totaal niet. Ik zou dus geen wilks of IPF gaan gebruiken.
Gaat niet om verschil tussen mannen en vrouwen. Had begrepen dat dit apart zou voor de challenge.

wel zo eerlijk denk ik om bij de mannen onderling een formule toe te passen.
Maar goed zoek t uit allemaal zou ik zeggen:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Eerst allemaal maar eens meedoen :)
 
Mag een belt eigenlijk gebruikt worden?
 
Ik gebruikte 40, doe ik bij de meeste 1/2 bw challenges om gezeur te voorkomen, maar ik kom ook wel weg met 37,50 op het moment :)

...featherweight Webby

Er is mij ook veel aan gelegen eerste te worden. Ik kan de 2,5 kilo kip goed gebruiken en van het XXL tegoed haal ik weightgainer :P
 
Laatst bewerkt:
Gaat niet om verschil tussen mannen en vrouwen. Had begrepen dat dit apart zou voor de challenge.

wel zo eerlijk denk ik om bij de mannen onderling een formule toe te passen.
Maar goed zoek t uit allemaal zou ik zeggen:roflol:
Er is maar 1 prijzenpakket...

Als er genoeg vrouwen meedoen is er geen probleem met de bonus punten, dan kan ik zowel bij de mannen als vrouwen iemand 3 punten geven, als er maar 1 of 2 vrouwen zijn heb ik een probleem waar ik niet bij stil heb gestaan in mijn enthousiasme :(
 
Geen id, was maar een vraag. Mss beter spanning kunnen zetten op je core geen idee :p Ik probeer zoiezo eens met belt ook dan om te kijken of het iets doet
 
Gebeurt wel vaak bij jou, is het niet? :)
Ik kan wel eens impulsief zijn maar ik heb ook enorm veel aan mijn hoofd de laatste tijd, mijn bedoeling was om deze een maand terug al te lanceren maar zowel in mijn leven als in mijn hoofd is het tegenwoordig een beetje te druk.
 
Back
Naar boven