Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Om de bonus punten eerlijk te houden onderling de mannen en de vrouwen, zonder gezeik of poespas geef ik 3 bonus punten weg voor degene die 1/2de bw zo lang mogelijk in lock out kan vasthouden.

De 1rm komt dus te vervallen.

En vanaf nu blijf ik standvastig :piraat:

History repeats. De grootste klagers doen toch niet mee. Ik doe mee omdat ik het leuk vind, een prijs is extra motivatie, maar het is toch gaaf dat je na al je training je een beetje kan meten tegen anderen in een informele sfeer. Ik herinner me nog die burpee challenge waar in het laatste uur ik helemaal stuk ging om 3x mijn record te verbeteren. Als je een paar challenges die je liggen meedoet kan je kijken hoeveel punten je scoort. Ik zal ook sommige dingen niet meedoen met al mijn blessures en pijntjes. Heb een 2xbw deadlift ook overgeslagen bijv. Ik heb in totaal 10 van de 25 challenges meegedaan. Nu er punten te verdienen zijn ga ik wel op zijn minst 1 rep proberen mee te doen voor de ene punt van 10e worden :)

History repeats. De grootste klagers doen toch niet mee. Ik doe mee omdat ik het leuk vind, een prijs is extra motivatie, maar het is toch gaaf dat je na al je training je een beetje kan meten tegen anderen in een informele sfeer. Ik herinner me nog die burpee challenge waar in het laatste uur ik helemaal stuk ging om 3x mijn record te verbeteren. Als je een paar challenges die je liggen meedoet kan je kijken hoeveel punten je scoort. Ik zal ook sommige dingen niet meedoen met al mijn blessures en pijntjes. Heb een 2xbw deadlift ook overgeslagen bijv. Ik heb in totaal 10 van de 25 challenges meegedaan. Nu er punten te verdienen zijn ga ik wel op zijn minst 1 rep proberen mee te doen voor de ene punt van 10e worden :)

Ja het valt wel op dat veel dezelfde namen komen zeiken maar geen enkele inzending sturen :D
Verder heb je natuurlijk klagen omdat je je zin (voordeel) niet krijgt en beargumenteren omdat je een andere mening hebt, 2 grote verschillen.

En laagdrempeliger dan nu kan niet. Doe 1 rep, lock hem iets langer en je staat 3e en pakt de bonus. Hoppa 11 punten. Meer dan de huidige 2 deelnemers.

Ik ga morgen sws een poging wagen.

Wie nog meer?

Fake natty bond?

Vraag me af wat er precies onder "klagen "verstaan wordt.
Overdrijven is hier ook een vak tegenwoordig. Lekker alles uit zn verband trekken. Stelletje vrouwen bij elkaar hier.

In! Leuke opzet!
Hopelijk zorgt dit voor wat meer deelnemers.

Mag j'm ook BTN doen?

:D

Vraag me af wat er precies onder "klagen "verstaan wordt.
Overdrijven is hier ook een vak tegenwoordig. Lekker alles uit zn verband trekken. Stelletje vrouwen bij elkaar hier.
Ik doelde uiteraard niet op onderscheid mannen/vrouwen.

Als je voor de 3 bonuspunten de rep zo lang mogelijk wil vasthouden mag dit dan in een apart filmpje? Of telt uiteindelijk maar één filmpje mee voor de punten?

Terug
Naar boven