MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Gaat lekker hier :thumbs:

Op aanvraag, ik had geen idee van de tijd :)

Ik zie dat jij de stang ook een beetje rolt, mag dat wel?

Ik had het bij mijn eerste poging zo naar zag toen de regel 'stang moet bij elke rep dood liggen op de vangers' dus die poging afgeschreven.

Ik zie dat jij de stang ook een beetje rolt, mag dat wel?

Ik had het bij mijn eerste poging zo naar zag toen de regel 'stang moet bij elke rep dood liggen op de vangers' dus die poging afgeschreven.
Dood liggen is gewoon dat ie op de spotters moet liggen vermoed ik. En rollen boeit wss niet zoveel.

Ik vat dood liggen ook op als geen touch en go of bounce zoals bij deadlift. Daar rollen sommigen ook.

• Topic Starter Topic Starter
Prima :thumbs:

Jammer dat ik geen cage heb.

Veel geluk aan de deelnemers !

Mooi hoor webby

Netjes Webby, de toon is gezet!
Alleen je rekensom klopt niet, is 37,5kg totaal:)

En daar ben je dan programmeur voor :O

Ik had waarschijnlijk 37,5 + 1,25 in mijn hoofd ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe streng moet ik hier nu op zijn? Rekening houdend met het feit dat niet iedereen de weegschaal heeft gepost...

Ik zou hem persoonlijk gewoon goedkeuren, het scheelt nog geen kilo. Eén keer naar de wc gaan en een nieuw weeg filmpje posten en de poging is wel geldig:).
Bovendien heeft niet eens iedereen beschikking over schijfjes kleiner dan 1,25kg denk ik.

Nu even een dubbelcheck en ik zit idd alweer op 75. Was vocht gok ik :)

Maar daarnaast hoop ik dit ook nog te verbeteren, dus er komt nog wel 1 of meer filmpjes :)

Je kan ook moeilijk exact 50% doen als je geen microplates hebt. Volgend filmpje post ik ook wel weegschaal.

Ik zou zeggen niet moeilijk doen. Maar ik ben op lichte dagen 90.5 en pakte ook gewoon preventief 47.5kg.
Daarom had ik mijn eerste poging van 10 reps ook 40kg gepakt, maar dacht als ik in 1 take weeg en film kan ik het wat preciezer doen. Mijn insteek was dus ook meer gewicht te pakken dan ik woog.

Het erge is dat ik half december nog 70kg woog. De feestdagen waren iets zwaar dit jaar :)

Daarom had ik mijn eerste poging van 10 reps ook 40kg gepakt, maar dacht als ik in 1 take weeg en film kan ik het wat preciezer doen. Mijn insteek was dus ook meer gewicht te pakken dan ik woog.

Het erge is dat ik half december nog 70kg woog. De feestdagen waren iets zwaar dit jaar :)

Mooi toch, nog eventjes goed doorbulken en je bent niet meer op 12 jarig meisje gewicht ;)

Terug
Naar boven