- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een blessure waardoor je de benen niet kan strekken?
Als het blessure gerelateerd is wil ik wel een oogje toeknijpen maar kramp in de quads is net 1 van de geneugten van deze oefening en moet iedereen doorbijten...Als ik ze helemaal strek schiet de kramp in Mn quads. Inzending niet geldig?
En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?Als het blessure gerelateerd is wil ik wel een oogje toeknijpen maar kramp in de quads is net 1 van de geneugten van deze oefening en moet iedereen doorbijten...
Als het blessure gerelateerd is wil ik wel een oogje toeknijpen maar kramp in de quads is net 1 van de geneugten van deze oefening en moet iedereen doorbijten...
En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?
Dat zeg ik net...En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?
Oneens. In de periode dat ik het meeste last had van mijn jumpers knieën kon ik mijn benen ook niet helemaal strekken (wel nog feller dan Floris), wandelen deed toen ook pijn.
En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?
Volgens mij begrijp je me verkeerd? Ik zet je erbij maar dan wil ik je ook in andere challenges terug zienIn dat geval I’m out. Kreeg ze amper gestrekt en ga niet forceren voor de laatste plaats

Volgens mij begrijp je me verkeerd? Ik zet je erbij maar dan wil ik je ook in andere challenges terug zien![]()
Dat is net the tricky part van deze oefening, meer je benen en core aanspannenWat als je nou motorisch zo gestoord bent en elke keer als je press je benen ook de lucht in gaan?
Ik kan ze gewoon niet plat houden lol
En ook maar 5 reps![]()

Hij krijgt hier extra punten voor.