AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Hierbij ook mijn eerste poging. 42,5kg gewicht op 83kg bodyweight. Misschien mijn cut toch maar eerder starten om meer competitief te zijn:)

• Topic Starter Topic Starter
Als ik ze helemaal strek schiet de kramp in Mn quads. Inzending niet geldig?
Als het blessure gerelateerd is wil ik wel een oogje toeknijpen maar kramp in de quads is net 1 van de geneugten van deze oefening en moet iedereen doorbijten...

Als het blessure gerelateerd is wil ik wel een oogje toeknijpen maar kramp in de quads is net 1 van de geneugten van deze oefening en moet iedereen doorbijten...
En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?

met rechte rug en benen strekken is hier ook lastig ivm korte hamstrings. Zal hem dit weekend eens filmen en kijken of het wat is.

En als je motorisch gestoord bent zoals ik en daardoor niet fatsoenlijk je benen kan strekken?

+1 zou gewoon klein oogje dichtknijpen bij dit zolang het geen hurk zit wordt en de benen nog redelijk recht liggen.
Moet zeggen dat het een klote houding is voor je rug en als je dan ook nog eens minder lenig bent ben je behoorlijk met je rug aan het forceren.
Door holle onderrug, of motorische gestoordheid doe ik ook nooit een overhead press, dit gaat even goed tot je weer maanden een stijve rug hebt.

In dat geval I’m out. Kreeg ze amper gestrekt en ga niet forceren voor de laatste plaats

Volgens mij begrijp je me verkeerd? Ik zet je erbij maar dan wil ik je ook in andere challenges terug zien ;)

Ow oké, zag Mn filmpje er niet bij staan vandaar. Juist door de puntentelling die je mee neemt naar de andere challenges wil ik meedoen.

Daarom besloot ik mee te gaan doen dit keer

Wat als je nou motorisch zo gestoord bent en elke keer als je press je benen ook de lucht in gaan?
Ik kan ze gewoon niet plat houden lol
En ook maar 5 reps :(

Post je filmpje :)

Verliest @dj_phreak geen punten vanwege met zijn kont schudden?

hqdefault.jpg

Terug
Naar boven