Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
Wordt @Sanca Magni Dan niet boos omdat je voordeel hebt wat betreft strekken benen?

Doe ik ook plates onder Mn benen :roflol:

Persoonlijk zou ik het op deze hoogte ook wel goed keuren als je op die dildo van laatst gaat z itten.

:haha: Ben wel wat gewend, maar dat gaat denk ik NET NIET passen :emo:

Obviously.

• Like
Waarderingen: Vonk
Is die-hard trainen hoor!! Weinig houden het vol.. maar succes alle met deze challenge

Laatst bewerkt:

Screenshot_20190202_235030_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Vanmorgen dus precies 72.0 kg. Geen foto van gemaakt, als dat moet kan dat nog wel.

Ging vooral kapot in m'n quads :emo:

Krijg honger van dat filmpje. :pizza::lick:

Het mooie aan deze nieuwe manier is dat mensen die weten dat ze geen 20 reps gaan halen nogsteeds een reden hebben om mee te doen.

Het deelnemersveld is meteen veel groter en behoorlijk aan elkaar gewaagd ook.

Puntje voor @Sanca Magni

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga morgen eens een poging wagen, maar zal wel kansloos zijn. :roflol: Ik zie hier wel veel verschil tussen de deelnemers in hoogte van de bar (ik lees in de OP 'kinhoogte', dus zal mij hier aan houden). BW is momenteel 88-89 kg, dus zal 45 kg worden voor mij.

Ik ga morgen eens een poging wagen, maar zal wel kansloos zijn. :roflol: Ik zie hier wel veel verschil tussen de deelnemers in hoogte van de bar (ik lees in de OP 'kinhoogte', dus zal mij hier aan houden). BW is momenteel 88-89 kg, dus zal 45 kg worden voor mij.

Nadeel is de hoogte van de vangers.

Het is bij mij of mondhoogte of sleutelbeenhoogte..

• Topic Starter Topic Starter
Kinhoogte of dieper. Succes!

Terug
Naar boven