MuscleMeat

Forum Competitie 2019, Challenge n°1: Savickas press

Peiling Peiling Bij gelijkstand:

• Totaal stemmers
    34
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter

hier mijn inzending.had zeer veel moeite met de beentjes laag houden, en zeker de eerste rep was nogal moeilijk. vloog bij de eerste rep bijna door de zaal heen.
kon mijn kin op de bar leggen. bw van mij is 87.2. oefening was 45kg.

ik tel er 14, wil sowieso nog eens voor de herkansing gaan aangezien dit aan het eind van mijn training was :P

hier mijn inzending.had zeer veel moeite met de beentjes laag houden, en zeker de eerste rep was nogal moeilijk. vloog bij de eerste rep bijna door de zaal heen.
kon mijn kin op de bar leggen. bw van mij is 87.2. oefening was 45kg.

ik tel er 14, wil sowieso nog eens voor de herkansing gaan aangezien dit aan het eind van mijn training was :P

12, de 1ste en laatste rep keur ik af.

Wordt voor een gedeelde plek aan alle deelnemers van die plek dezelfde hoeveelheid punten toegeschreven?

Wordt voor een gedeelde plek aan alle deelnemers van die plek dezelfde hoeveelheid punten toegeschreven?

Ik dacht zelf, de persoon die als eerste de set plaatst krijgt de plek.

Dan heb je een reden om snel een set te plaatsen, anders is het eigenlijk altijd beter om te wachten tot de laatste dag zodat mensen geen tijd meer hebben om nog een keer all out te gaan om je te verslaan.

Stel dat ik nu stiekem een setje met 22 reps gedaan heb, dan ik of denken ik post hem meteen zodat als anderen ook 22 hebben ik de hogere plek krijg.

Of ik kan denken ik wacht tot het laatste moment en hoop dat de anderen denken 'ik zit goed met 21 niemand gaat daar toch overheen'

Op tijd bij gelijk aantal reps is ook mogelijk.

Ik dacht zelf, de persoon die als eerste de set plaatst krijgt de plek.

Dan heb je een reden om snel een set te plaatsen, anders is het eigenlijk altijd beter om te wachten tot de laatste dag zodat mensen geen tijd meer hebben om nog een keer all out te gaan om je te verslaan.

Stel dat ik nu stiekem een setje met 22 reps gedaan heb, dan ik of denken ik post hem meteen zodat als anderen ook 22 hebben ik de hogere plek krijg.

Of ik kan denken ik wacht tot het laatste moment en hoop dat de anderen denken 'ik zit goed met 21 niemand gaat daar toch overheen'

Lijkt mij ook de beste optie, dit zorgt denk ik voor de meest mogelijke pogingen.
Wel tof dat er al zoveel deelnemers zijn!

De zwaarste deelnemer mag van mij het voordeel krijgen. Of de oudste, of de true natural....

Misschien is het wel alvast handig de deadline te bepalen. 28 feb om 23.59 uur?

De zwaarste deelnemer mag van mij het voordeel krijgen. Of de oudste, of de true natural....

Misschien is het wel alvast handig de deadline te bepalen. 28 feb om 23.59 uur?

Dan krijg je gezeur en gedoe en meningen.

Gewoon de eerste die een filmpje post krijgt de spot, simpel en duidelijk.

Terug
Naar boven