XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Mijne komt er nog wel aan denk ik. Ik kreeg 9 reps voor elkaar met 30 kg maar dat was met kleine plates dus als ik 12,5 kilo zwaarder doe met grotere plates moet ik er wel een paar uit weten te halen:o
Succes ik wacht op dr volgende challenge.

Ga vanavond voor het eerst weer zelf trainen na bijna anderhalve week. Zodra ik een beetje weet waar ik sta zal ik een poging wagen.
Sowieso hele week deload dus dan is dr mooi ruimte voor zo'n gekke oefening als dit :o

Ga vanavond voor het eerst weer zelf trainen na bijna anderhalve week. Zodra ik een beetje weet waar ik sta zal ik een poging wagen.
Sowieso hele week deload dus dan is dr mooi ruimte voor zo'n gekke oefening als dit :o
Moet eerlijk zijn dat ik em zo gek nog niet vind. Best een goeie voor de lats denk ik eens je de vorm wat vind

Heb nog 2 weken toch :0

Ik kom de laatste week in actie. Niet de laatste dag, maar paar dagen voor het einde.

Fucking beest man xD ik doe mijn best om 2de te blijven :p eerste word het zoiezo niet daaamn

• Topic Starter Topic Starter
Wat?! :roflol:

Mijn rechterarm doet wel pijn nu :o

Rip

• Topic Starter Topic Starter
Fucking beest man xD ik doe mijn best om 2de te blijven :p eerste word het zoiezo niet daaamn
dat zal nog wel een gevecht gaan worden.
Hahaha, gast.... dit is bizar :eek:.... Ik wil hoe dan ook een poging wagen maar de helft ga ik nog lang niet eens halen :roflol:

met de helft sta je 2de plek ;) die andere 36 reps geven maar 1 punt meer.

misschien kan je nog een poging doen voor de 100% BW? daar heb je wel een voordeel in.

Vandaag gedaan en hierbij mijn inzending 20x52,5kg BW is nu 103kg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb foto bijgevoegd van gewicht aan de stang. Te zien op InstGram

Krijg de bijlage niet geopend?

Terug
Naar boven