FatBasterd
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 30%
Maar hulde voor @Sanca Magni Dat hij dit elke maand weer wil 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wil je ook 1 punt? Of wou je gewoon je punt maken?Maar hulde voor @Sanca Magni Dat hij dit elke maand weer wil![]()
Als de effort er is moet het kunnen!Dus een poging met straps en redelijk wat beweging kan zeker 1 punt opleveren voor het meedoen @Sanca Magni ?
Zo ja, ga je dan daadwerkelijk je bicep proberen te scheuren?Ik zou gewoon doen, een poging al dan niet met een geldige rep is toch een inzending dus de laatste plek, welke goed is voor 1 punt....iemand met 1 rep komt dan al weer uit op 2 punten etc.
Krijg je wel 10 bonuspunten als je bij de bw reps je biceps erbij afscheurt?
Nog lichter doen voor de dames dan? Of met een dumbbell laten doen?
Ik ben wel voor het 'eerlijk' maken, maar het moet niet te ver gaan.
Al snap ik niet zo goed waarom de vrouwen hier zo veel moeite mee hebben.
@ProudPizza @Kakelkipje hebben jullie al een poging gedaan?
Wat meten je handen dan?Het is imo nu zeker wel te doen !
Nog niet weer geprobeerd. Dames wat tips mee gegeven voor vasthouden vd bb. Dus who know komen er nog wat filmpjes.
Probleem is mn de grip/kleine handen.
Nog lichter doen voor de dames dan? Of met een dumbbell laten doen?
Goede spirit!Nee zou het niet lichter maken. Dit zou te doen moeten zijn. Sowieso 1 rep.

Ik ben wel voor het 'eerlijk' maken, maar het moet niet te ver gaan. Wat is een eerlijk krachtverschil tussen mannen en vrouwen, 25/30%?
Dan zou ik zeggen ga naar mannen 50% bw, vrouwen 35% maar dat is voor de meeste meer gewicht dan 50% BW-10kg.
Al snap ik niet zo goed waarom de vrouwen hier zo veel moeite mee hebben.
@ProudPizza @Kakelkipje hebben jullie al een poging gedaan?
Zo ja, ga je dan daadwerkelijk je bicep proberen te scheuren?

Ik ga vanavond een nieuwe poging wagen. Heb bij het opruimen gisteren zowaar één strap gevonden. Wel van body&fit, dus hoop dat dat geen strafpunten oplevert
Mijn handen zijn gewoon veel te klein om zo'n barbell vast te kunnen houden, ze omsluiten niet eens de helft van de barbell.. Dat jullie powerliftmannen zulke grote kolenschoppen hebben kan ik natuurlijk ook niet helpen..
Mijn poging was overigens een oprechte poging, ik had al opgewarmd en alles. Little did I know dat ik blijkbaar de stang zo niet vast kan houden
To be continued..........
Thanks voor de tip @natty87 ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan. Inb4 100 reps jonge!

).