AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Straps omdoen is best nog lastig. Maar volgens mij heb ik het nu door.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon doen, een poging al dan niet met een geldige rep is toch een inzending dus de laatste plek, welke goed is voor 1 punt....iemand met 1 rep komt dan al weer uit op 2 punten etc.

Krijg je wel 10 bonuspunten als je bij de bw reps je biceps erbij afscheurt?

Ik zou gewoon doen, een poging al dan niet met een geldige rep is toch een inzending dus de laatste plek, welke goed is voor 1 punt....iemand met 1 rep komt dan al weer uit op 2 punten etc.

Krijg je wel 10 bonuspunten als je bij de bw reps je biceps erbij afscheurt?
Zo ja, ga je dan daadwerkelijk je bicep proberen te scheuren?

Nog lichter doen voor de dames dan? Of met een dumbbell laten doen?

Nog lichter doen voor de dames dan? Of met een dumbbell laten doen?

Ik ben wel voor het 'eerlijk' maken, maar het moet niet te ver gaan. Wat is een eerlijk krachtverschil tussen mannen en vrouwen, 25/30%?
Dan zou ik zeggen ga naar mannen 50% bw, vrouwen 35% maar dat is voor de meeste meer gewicht dan 50% BW-10kg.

Al snap ik niet zo goed waarom de vrouwen hier zo veel moeite mee hebben.

@ProudPizza @Kakelkipje hebben jullie al een poging gedaan?

Laatst bewerkt:
Ik ben wel voor het 'eerlijk' maken, maar het moet niet te ver gaan.

Het is imo nu zeker wel te doen !
Nog niet weer geprobeerd. Dames wat tips mee gegeven voor vasthouden vd bb. Dus who know komen er nog wat filmpjes.
Probleem is mn de grip/kleine handen.

Ik ga binnenkort een poging wagen! Ben heel benieuwd, oefening nog nooit gedaan :)

net na de training ff gedaan met 45 kg, denk als ik een beetje 'vers' ben wel ~35 reps kan halen.
maaaarrrrrr, heb geen 50mm stang :o

Ik ben wel voor het 'eerlijk' maken, maar het moet niet te ver gaan. Wat is een eerlijk krachtverschil tussen mannen en vrouwen, 25/30%?
Dan zou ik zeggen ga naar mannen 50% bw, vrouwen 35% maar dat is voor de meeste meer gewicht dan 50% BW-10kg.

Heb het met 25 kg gedaan, en toen lukte me 2 reps. Achteraf, na invoering van de -10kg, is dit ook het gewicht dat ik moet rowen.
Qua houding (en weg blijven van een snapped back) was dit de max, qua kracht zeker niet. Nu ik weet dat een meadows row houding ag, ga ik dat proberen.

Ben nu ziek en sinds zaterdag niet meer getraind. Als ik beter ben en weer in de flow zit ga ik het zeker proberen.

Ik ga vanavond een nieuwe poging wagen. Heb bij het opruimen gisteren zowaar één strap gevonden. Wel van body&fit, dus hoop dat dat geen strafpunten oplevert :eyebrow:

Mijn handen zijn gewoon veel te klein om zo'n barbell vast te kunnen houden, ze omsluiten niet eens de helft van de barbell.. Dat jullie powerliftmannen zulke grote kolenschoppen hebben kan ik natuurlijk ook niet helpen.. :heart:

Mijn poging was overigens een oprechte poging, ik had al opgewarmd en alles. Little did I know dat ik blijkbaar de stang zo niet vast kan houden :P

To be continued..........

Thanks voor de tip @natty87 ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan. Inb4 100 reps jonge!

Ik ga vanavond een nieuwe poging wagen. Heb bij het opruimen gisteren zowaar één strap gevonden. Wel van body&fit, dus hoop dat dat geen strafpunten oplevert :eyebrow:

Mijn handen zijn gewoon veel te klein om zo'n barbell vast te kunnen houden, ze omsluiten niet eens de helft van de barbell.. Dat jullie powerliftmannen zulke grote kolenschoppen hebben kan ik natuurlijk ook niet helpen.. :heart:

Mijn poging was overigens een oprechte poging, ik had al opgewarmd en alles. Little did I know dat ik blijkbaar de stang zo niet vast kan houden :P

To be continued..........

Thanks voor de tip @natty87 ik ga eens kijken of ik daar wat mee kan. Inb4 100 reps jonge!

Iderm :p
Vol goeie moed de BB met gewicht klaargelegd, camera opgezet en dan tot de conclusie komen dat ik dat ding geen cm omhoog krijg omdat ik niet wist hoe ik dat ding in godsnaam moest kunnen vasthouden :roflol:
Filmpje was wel hilarisch eigenlijk (en gênant :laugh:).
Ik probeer het ook nog wel eens, er is nog tijd om er een rep uit te kunnen halen :D

Terug
Naar boven