AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Iderm :p
Vol goeie moed de BB met gewicht klaargelegd, camera opgezet en dan tot de conclusie komen dat ik dat ding geen cm omhoog krijg omdat ik niet wist hoe ik dat ding in godsnaam moest kunnen vasthouden :roflol:
Filmpje was wel hilarisch eigenlijk (en gênant :laugh:).
Ik probeer het ook nog wel eens, er is nog tijd om er een rep uit te kunnen halen :D

Haha, ja, daarom had ik het filmpje ook maar geplaatst.. At least we tried :roflol:

Heb het even getest maar m'n blessure is nog niet genoeg hersteld om hier een echte attempt op te doen :(
Misschien met m'n goede arm nog even de bonus challenge proberen zaterdag.

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij 11 reps. Tenminste als ze correvt zijn.
25kg aan de bb. (35-10)

Bodyweight hoog ingezet 70kg (weeg lichter).

Persoonlijk denk ik dat iedereen eerlijk genoeg is om zich aan de regels te houden maar als er meer zijn die dit fijn vinden is het indd een kleine moeite om eventjes een foto toe te voegen van BW en de plates.

In de challange van januari heb ik wel mijn bw gepost trouwens.

Ik probeer wel altijd zo te filmen dat er geen twijfel is over het gewicht, anders post ik een foto.

Ik zal morgen eventjes een bodyweight foto toevoegen want ik heb nu al een flink ontbijt en ong 1.25 liter melk op.

20190411_083906.jpg

Kom op mensen mee doen. Als ik dan eens kans heb om 2de of 3de te zijn wil ik er wel punten mee scoren he! :D

Wel een rep kunnen doen?
Ik voel mijn poging nogsteeds een klein beetje in mijn arm.

Niet hoog genoeg om het één rep te noemen. Halve rep at best, haha.
Respect voor de 2 reps hoor, t*ring.
Als ik m'n goede arm kon gebruiken en een strap had ik misschien een rep uit kunnen persen, maar zou wel erg zwaar worden. En ik ben nog flink wat lichter dan jij ook :')

Gewicht stang speelt bij deze oefening nauwlijks een rol. Wat je doet is hooguit verglijkbaar met een dumbbel van 30kg en straps zijn toegestaan.
Als we aannemen dat de lege stang met beide uiteinden op een blokje ligt, draagt ieder blokje de helft van de stang. Dus als je een uiteinde optilt, is dat initieel de helft van het gewicht van de stang. Maar als de hoek groter wordt komt er minder op de hand en meer op de grond te rusten, ik gok dat dat met de cosinus afneemt. Dus het ligt eraan wat je nauwelijks noemt...

Nou ik heb mijn poging ook gefilmd, straks kunnen lenen van de balie van f4f.
Ik zeg kansloos maar zeg toch 1 1/4 rep bij elkaar.

Respect @Webby

De non-verbale communicatie in dit filmpje :roflol:

Maar lijkt me inderdaad erg zwaar. ga er met mijn elleboogaids niet eens aan beginnen :o

Ik heb een 2e poging ondernomen, kom nu op 24 reps (al zitten er misschien een paar tussen die niet helemaal netjes meer waren)
Er zit 42,5 kg aan de stang, weeg zelf ongeveer 85kg.

Ps: zet wederom je geluid weer zacht of uit :fluit:

Mijne komt er nog wel aan denk ik. Ik kreeg 9 reps voor elkaar met 30 kg maar dat was met kleine plates dus als ik 12,5 kilo zwaarder doe met grotere plates moet ik er wel een paar uit weten te halen:o

Terug
Naar boven