Fitness Seller

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Maar jij luisterd naar Sabaton tijdens de sets, dat is minimaal 5 reps extra voordeel.

Ik denk dat ik iets fout doe, 50 reps redelijk soepel :roflol:

Hier is de 100% BW poging, idk of er 1 van deze telt?

Bw, 92.5kg, gewicht gebruikt 98.75kg.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat je zou redden zonder straps of minder reps per keer de "lange" wissel (door de straps) compenseert.

Eigenlijk moest ik pendlay rows doen vandaag. Ik was alleen in de loods, verveelde me tussen de sets door, scrollde wat door dbb, kwam deze challenge tegen en besloot in plaats van pendlay rows dan maar deze rowvariant te doen. Ik heb dus gewoon 4 sets van 2x12 gedaan en er daar eentje van gefilmd. Dit was ook 'maar' 60 seconden trouwens.
Wellicht zal ik nog eens kijken hoeveel reps ik in 90 seconden kan halen, met een wat betere tactiek.

Laatst bewerkt:
Ik tel er 51?

• Like
Waarderingen: 3XL
Misschien waag ik me er morgen eens aan...
Qua gewicht zal het wel in het niets vallen t.o.v. de anderen hier :roflol:

@basmca 50 of 51 reps woootf man! Die 100% bw lijken me wel erg veel cheat, maar vrees dat niemand ze echt clean gedaan krijgt. Echt bruut

Jemig... 50 á 51 reps.... De winnaar is denk ik al wel bekend voor deze maand.. Wat een baas die Bas echt respect man :bow2:

Dan toch maar eens een poging gefilmt. Iets meer reps dan verwacht.
Bw is na 2 weken geen training ondertussen wel gezakt naar 82Kg deze ochtend dus kon nog iets lichter werken xD
36x41,25 // 100% BW - 0 reps xD xD

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven