- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik categoriseer mij graag in de hoek jongentjesen alle mannen maar huilen dat het zo zwaar is aan het begin vd maand![]()
Wops 36 inderdaad. My bad mistelt
en alle mannen maar huilen dat het zo zwaar is aan het begin vd maand![]()

Jemig... 50 á 51 reps.... De winnaar is denk ik al wel bekend voor deze maand.. Wat een baas die Bas echt respect man![]()
Haha thnx man.Jemig... 50 á 51 reps.... De winnaar is denk ik al wel bekend voor deze maand.. Wat een baas die Bas echt respect man
Kon me al niet voorstellen dat het echt zo zwaar zou zijn als sommige zeiden.en alle mannen maar huilen dat het zo zwaar is aan het begin vd maand![]()
Zeker goede prestatie, zal nog wel richting 60 gaan.
Maar Webby (winnaar pendlay rows) en Jaap (winnaar chinup én deadlift) zullen hun huid ook duur verkopen. Voor Bulck en RockofAges zullen dit ook opwarm gewichten zijn.
Jep kan zeker nog meer

Zoiets ja, ik dat dat mijn max 60-65 zal zijn als ik er echt voor ga.
Heb jij al een poging gedaan?
We moeten volgende keer dus medogenlozer zijn50-60 reps betekend eigenlijk dat we het gewicht te laag hebben gehouden
![]()

Alsnog niet de beste hoek, maar er was iig gefilmd lol
).
50-60 reps betekend eigenlijk dat we het gewicht te laag hebben gehouden
![]()

Vanwege het grip probleem heb ik een beetje gecheat
Poging 2 vandaag, want het filmen was de 1e x misluktAlsnog niet de beste hoek, maar er was iig gefilmd lol
Meer reps durfde ik niet aan, mijn rug zeurde al nmlk (Ik heb vandaag onkruid lopen weg halen).
Soort van 5 reps
20 kg bar + 25 KG (69 kg bw)

Ja maar heb geen straps. Na 10 reps per arm geen grip meer met mijn vrouwen formaat handen.
Ben verder in rug gewoon een average joe dus zal niet in de buurt komen.

Hehe ik had daarvoor setje zonder gedaan en kwam ook op 5 reps alleen dat ziet er nog beroerder uit
Ik maak nog wel een keer een filmpje en dan zonder hengsel