XXL Nutrition

Forum Competitie 2019, Challenge n°3: Single arm landmine row

Peiling Peiling De filmpjes van Natty en Vissertje tellen nog

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
nee geen probleem. ik ga het vanmiddag nog eens proberen want word helemaal paranoia van deze challenge en ik wil absoluut wat meer reps halen :D.

ga vanmiddag eens proberen met ernaast te staan.

Ai cool bro, moet eerlijk zeggen dat het mij meeviel had het zwaarder verwacht.

uit interesse dan, aangezien je privacy belangrijk voor je is. hoeveel reps lukte je?

8 strikte met 40kg. op de stang, geen amrap gedaan want ik deed een reguliere rugtrain en het was de eerste oefening.
Heeft niks met privacy te maken hoor er was niemand om te filmen.

Voolgende week eindelijk weer tijd om te trainen normaal dus dan zal ik ook wel eens een poging doen. Vraag me af als iemand überhaupt een rep gaat maken met bodyweight op de bar. Zelf nog niet geprobeerd. Erg benieuwd

Voolgende week eindelijk weer tijd om te trainen normaal dus dan zal ik ook wel eens een poging doen. Vraag me af als iemand überhaupt een rep gaat maken met bodyweight op de bar. Zelf nog niet geprobeerd. Erg benieuwd

Ben ik ook benieuwd naar, mij gaat het zeker niet lukken.

:o

Knappa prestatie @Sanca Magni :o

Je staat nu niet "naast" de bar, maar aan het eindpunt (zoals bij een meadows row), als ik het goed zie? Dit is dus toegestaan?

Lijkt me wel dat je in een aangenamere positie komt een de oefening dus iets makkelijker maakt. Maar zeker wel goeie prestatie :)

Terug
Naar boven