- Waardering
- 7.124
Nee, er komt alleen meer techniek bij kijken dan je op het eerste zicht denk.![]()
Ah, de vrouwen moeten gewoon hun techniek wat verbeteren.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, er komt alleen meer techniek bij kijken dan je op het eerste zicht denk.![]()

Nou ik heb mijn poging ook gefilmd, straks kunnen lenen van de balie van f4f.
Ik zeg kansloos maar zeg toch 1 1/4 rep bij elkaar.
Respect @Webby
nee geen probleem. ik ga het vanmiddag nog eens proberen want word helemaal paranoia van deze challenge en ik wil absoluut wat meer reps halen@Sanca Magni is dit ook toegestaan dan?Niet om te zeiken hoor furry, gewoon interessevraag.
.Maakt het volgens mij alleen maar moeilijker@Sanca Magni is dit ook toegestaan dan?Niet om te zeiken hoor furry, gewoon interessevraag.

gevaarlijker ook...
crack those nuts.. 
nee geen probleem. ik ga het vanmiddag nog eens proberen want word helemaal paranoia van deze challenge en ik wil absoluut wat meer reps halen.
ga vanmiddag eens proberen met ernaast te staan.
waar zijn je reps dan?Ai cool bro, moet eerlijk zeggen dat het mij meeviel had het zwaarder verwacht.
Dat zijn dan bonuspunten.gevaarlijker ook...
Als je dan denkt nog even een "gooi-rep" eruit te halen als laatste....crack those nuts..
![]()
uit interesse dan, aangezien je privacy belangrijk voor je is. hoeveel reps lukte je?
uit interesse dan, aangezien je privacy belangrijk voor je is. hoeveel reps lukte je?
Voolgende week eindelijk weer tijd om te trainen normaal dus dan zal ik ook wel eens een poging doen. Vraag me af als iemand überhaupt een rep gaat maken met bodyweight op de bar. Zelf nog niet geprobeerd. Erg benieuwd

Anders pas ik er niet goed langs, wat mij betreft mag het. Zeker als het voor meer deelnames zorgtKnappa prestatie @Sanca Magni
Je staat nu niet "naast" de bar, maar aan het eindpunt (zoals bij een meadows row), als ik het goed zie? Dit is dus toegestaan?

Anders pas ik er niet goed langs, wat mij betreft mag het. Zeker als het voor meer deelnames zorgt![]()