XXL Nutrition

Nieuw Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Bezoekers in dit topic

Ik haal 0 reps op 1,5x BW. Out! :(
 
Team weak squat is in! Deze word een pijnlijke en jammer genoeg zal het pijn doen en ga ik er niet hoog me eindigen. Slechte combo als ik het zo lees haha
 
De pokerfaces zijn weer begonnen....niemand haalt 1 rep, veel te zwaar, ziek, zwak en misselijk maar straks weer 40 reps maken.
Ik daarentegen...kan écht niet squaten!


Als er iemand is die legit 40 reps doet krijgt die van mij een bigmac.

Ook niet 1 rep puur voor de punt?
 
In onder voorbehoud, als ik nog heel ben na de fox gym mockmeet gooi ik een poging tegenaan.

Moet je echt terug racken of mag je het gewicht ook droppen of op de liggers leggen. Bij dit soort max rep oefeningen is het terugracken het zwaarst/gevaarlijkst als je benen vol melkzuur zitten.
 
Als er iemand is die legit 40 reps doet krijgt die van mij een bigmac.

Ook niet 1 rep puur voor de punt?

1 hoop ik wel te halen haha. Ik doe enkel de box squats en deze kan ik gecontroleerd en relatief zwaar doen, zonder box ga ik vreemde houdingen aannemen zodra ik zwaar ga met gevolg rugklachten en na jaren trainen is het op een gegeven moment wel mooi geweest het toch weer te gaan proberen.

We gaan het zien, wel balen dit is nu al de 3e squat variant in de laatste 5 challenges, smullen voor de liefhebbers, een afgang voor de haters.
 
40 reps? Ik ben al blij als het mij lukt om er 20 te doen :bang:
 
Wow, dat is 20kg boven mn 1 max rm. 4 weken de tijd om er 1 te doen
 
Hernia patiënt /Out
 
Blijf denk ik lekker in mn grot
 
:roflol:

Out

Ik kan waarschijnlijk niet eens 75kg unracken :fuu:
 
Pittig X___X
 
Fallingout deze niet al te sterke lifter doet zoiezo een poging, maar laat squat nu net de oefening zijn waar ik het meest mee loop te klooien en sukkelen xD
 
Het moeten ook niet elke challenge +40 reps zijn, dit was bij de bw squat iig het geval, vandaar deze keuze :)
 
Ik mag helaas nog niet squatten, maar ik ben wel heel benieuwd naar de inzendingen:D
 
3 deelnemers strax :roflol:

Hopelijk komen er wat powerlifters uit hun grot voor deze.

Nee laat de cherry pickers dan ook in hun grot blijven. ;)

Enkel mee doen in de oefeningen waar ze goed in zijn om ego te boosten en de volgende challenge niet thuis geven onder het mom van "andere prioriteiten".
Daarom respect voor de leden die ook mee doen met oefeningen die ze minder goed kunnen.
 
Nee laat de cherry pickers dan ook in hun grot blijven. ;)

Enkel mee doen in de oefeningen waar ze goed in zijn om ego te boosten en de volgende challenge niet thuis geven onder het mom van "andere prioriteiten".
Daarom respect voor de leden die ook mee doen met oefeningen die ze minder goed kunnen.


Ik denk dat iedereen mee kan doen, een extra setje aan het einde van een training voor een rustdag kan prima.
Ik ben zelfbook een kleine 3 weeks out van een powerlifting wedstrijd.

Maar aan de andere kant moeten ze ook lekker zelf weten waar ze aan mee doen.

Hoe meer ze skippen hoe meer kans wij maken toch ;)
 
Back
Naar boven