AndroidHealthClinic

Forum Competitie 2019, Challenge n°4: Squat

Wanneer komt jouw poging?
20+reps is jouw verwachting wel denk ik?
20 rep setjes aka widow makers komen een paar per jaar aan bod in mijn training "just for fun and giggles" alles daarboven is onbekend terrein, geen idee waar het kan eindigen. Eerst ff focus op onze mockmeet 18 mei, daarna plan ik 2 pogingen, eigenlijk best wel zin in.

Lekker Bas, de toon is meteen weer flink gezet!

Hierbij plaats ik ook mijn eerste poging. Ik zie nu dat de gewichten niet heel goed te zien zijn dus ik zal later uiteraard nog een poging opnemen en plaatsen waar de gewichten wel goed te zien zijn. Ik tel 15 reps binnen de tijd. Ik weeg trouwens rond de 77 kg.

Ps vergeet je geluid niet zacht te zetten:eyes:.

Hierbij plaats ik ook mijn eerste poging. Ik zie nu dat de gewichten niet heel goed te zien zijn dus ik zal later uiteraard nog een poging opnemen en plaatsen waar de gewichten wel goed te zien zijn. Ik tel 15 reps binnen de tijd. Ik weeg trouwens rond de 77 kg.

Ps vergeet je geluid niet zacht te zetten:eyes:.

Mensen in de bus keken me raar aan.:( Alsnog netjes gedaan! #GeluidUit

Ik zou graag ook willen meedoen met deze challenge. Ik weeg 47 Kg dus moet ik 70,5 Kg squatten. Is 70 ook goed?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen lekker 70kg pakken.

Als je metalen clamps hebt, zit je waarschijnlijk al bijna aan de 70,5 :P. Je BW zal overigens ook wel wat fluctueren van dag tot dag.

Het is tegen de algemeen heersende fitnessgedachte om voor je 18e te squaten!!!

:D :D

Terug
Naar boven