XXL Nutrition

Forum records beginnende en c-atleten(strongman&powerlifting)

• Topic Starter Topic Starter
ik stel voor dat de mensen die niet geintereseerd zijn gewoon niet meer reageren,jullie demotiveren de mensen die wel willen meedoen en hun pr's willen posten:mad:

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

In Nederland geldt dat niet.
ok dan,iemand die denkt dat hij hier te sterk voor is,post gewoon niet,simpel toch?

---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

@dumba,ik heb de meest voor de hand liggende odd geplaatst

Laatst bewerkt:
er zij in sommige landen zoals duitsland ook een record lijst +105/-105kg,en in powerliften zijn er ook recordlijsten in gewichtsklasse.
ga je dan ook nie meedoen omdat je toch de sterkste niet bent????
en ik leg toch geen limieten?buiten dat het c-atleten/beginners moeten zijn,als het dat is wat je bedoeld.
en iedereen moet maar uitmaken in welke catogorie zich bevind.
op de site sterkestemanvanbelgie.be staan er genoeg uitleg over die categorien

Vergelijking met gewichtscategorieën maken als tegenargument? Je snapt mijn punt duidelijk niet.

kan zijn:p,jij spreekt van limieten,welke limieten?

Jij bent de topicstarter en je stelt deze vraag aan mij?

Zinnige indelingscriteria voor records: Geslacht, lichaamsgewicht & leeftijd. Rest is bullshit. Kan je even goed een recordlijst maken van "Forum records bij eerste strongman training" of "Forum records bij eerste keer bench press"

Jij bent de topicstarter en je stelt deze vraag aan mij?

Zinnige indelingscriteria voor records: Geslacht, lichaamsgewicht & leeftijd. Rest is bullshit. Kan je even goed een recordlijst maken van "Forum records bij eerste strongman training" of "Forum records bij eerste keer bench press"

watte,geslacht?:p
effe seriueus,de criteria zijn vermeld,en vele ervan volg ik hun prestaties,en ik weet wie wie hier niet thuishoort.nogmaals ik heb genoeg uitleg gegeven bij de openingpost.bw staat bij de atleten,lft?wat geeft dat er mee te maken of je nu 20 of 50 bent.
voor de rest heb ik geen zin om er nog over te discuseren,75% van die topic staat vol met gelkaag en gezaag:rolleyes:

Oei had over de uitgebreide criteria gelezen

-bedoeling is beginnende of c-atleten,mensen die meededen aan de ncc of zich niet plaatsten voor de finales bvb(in belgie)

Al eens nagedacht dat er ook powerliften in de titel staat? Los van het feit dat het C-niveau in Strongman al omstreden is omdat het moeilijk is te bepalen wie er toe behoort, bestaat het al niet eens in PL

watte,geslacht?
effe seriueus,de criteria zijn vermeld,en vele ervan volg ik hun prestaties,en ik weet wie wie hier niet thuishoort.nogmaals ik heb genoeg uitleg gegeven bij de openingpost.bw staat bij de atleten,lft?wat geeft dat er mee te maken of je nu 20 of 50 bent.
voor de rest heb ik geen zin om er nog over te discuseren,75% van die topic staat vol met gelkaag en gezaag

Geslacht en leeftijd afbreken als criteria voor records? Zijn de basiscriteria in bijna elke sport.

Los van de discussie dat blijkbaar iedereen "beginnende en C atleten" als criteria belachelijk vindt, zijn er dan nog eens genoeg redenen waarom strongman in tegenstelling tot OL en PL geen officiële recordlijsten heeft...

Oei had over de uitgebreide criteria gelezen

Al eens nagedacht dat er ook powerliften in de titel staat? Los van het feit dat het C-niveau in Strongman al omstreden is omdat het moeilijk is te bepalen wie er toe behoort, bestaat het al niet eens in PL

de hoofdbedoeling is strongmanuiteraard,ik was gewoon ook eens geinteresseerd in de pl-stats van sommige,omdat ik er velen van ken.

Geslacht en leeftijd afbreken als criteria voor records? Zijn de basiscriteria in bijna elke sport.
het gaat hier uiteraard over mannen:p,waarom zo vitten over details?
bij strongman speelt leeftijd geen rol.

Los van de discussie dat blijkbaar iedereen "beginnende en C atleten" als criteria belachelijk vindt, zijn er dan nog eens genoeg redenen waarom strongman in tegenstelling tot OL en PL geen officiële recordlijsten heeft...
Wie het belachelijk vind,post gewoon niet,wie wil meedoen doet mee.
en strongman geen rekord lijsten?strongman champions leaque heeft er nogthans een,tenzij men strongman niet als een officiele sport erkenen,wat in belgie zowat het geval is,maar waar ze wel dopingcontroles doen:rolleyes:
Ik stel voor dat we die discusie afsluiten,en mensen die pr's willen posten het gewoon doen,ok?het is een maar een forum he,moet alles zo gepast zijn?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ok, ben benieuwd wie het sterkst is van degenen die (nog) niet sterk genoeg zijn voor de lijst van de sterkste forumleden.

Ok, ben benieuwd wie het sterkst is van degenen die (nog) niet sterk genoeg zijn voor de lijst van de sterkste forumleden.
het is niet echt de bedoeling om te weten wie de sterkste is he,de bedoelingen zijn in de eerste instantie om ons aan elkaar op te trekken,en om te weten wat uw col lega's/concurrenten hun huidige PR's zijn.
velen kennen elkaar van de ncc en/of andere wedstrijden.
het is een lijst met hun pr's ,niet de bedoeling om hier te sterkste te zijn
en wie zichzelf te sterk vind moet maar een gooi doen naar het grote rekords-topic.(zoals cor-paul bvb die zich heeft uitgeschreven hier)
niemand is verplicht mee te doen he.
als je je zelf te sterk vind om mee tedoen aan een wedtrijd zoals bvb de ncc doe je toch ook gewoon niet mee?beetje hetzelfde hier.
maar velen geraken erniet in,daarom deze topic,ik hoop dat ik nu een beetje meer duidelijk ben:p
edit;eigenlijk had mn titel idd beter geweest,"pr's beginnende of c-atleten"ofzoiets:rolleyes:

Laatst bewerkt:
update:myself 210kg dl

Yoke 300kg no drops 20m

120kg close grip bench :D

beginnende of c-atleet,maakt niet zoveel uit.

Pp 100 mp 75

Terug
Naar boven