MuscleMeat

Frank's fotolog - Begin tot eerste wedstrijd

sry, no way 8,5% maar wel nice!

ziet er goed uit maar eerder naar de 10%

wat dacht je van minimaal 12

Ziet er goed uit man

eens met IWJ
Gewoon rustig door cutten

• Topic Starter Topic Starter
Had ook al zo m'n twijfels over mijn bf. Die vet meting bij Marjolein wijkt dus 'n beetje af :o

Een tijdje terug heb ik deelgenomen aan een foto-progressie-wedstrijd van Scooby.
Het was de bedoeling om een before en after foto te maken met een minimaal tijdsverschil van 6 maanden.

Ik heb een foto progressie opgestuurd van 4 maanden en erbij gezet dat het 6 maanden is.
Ondanks dat ik eigenlijk 2 maanden aan progressie misloop heb ik er toch een prijs mee gewonnen, namelijk een t-shirt met Scooby's handtekening!
Daarnaast maak ik ook nog kans om in zijn volgende video te komen. Dat krijg ik binnekort te horen.

Hier is mijn artikel op zijn website: http://scoobysworkshop.com/frank-gets-ripped/

sweet

Een foto van mij nu en een foto van mij een jaar terug.

2ltof1l.jpg

De eerste poseerles voor YBF staat voor 10 augustus ingeroosterd. Daarna volgt een update hierover.

Heb even een skype call gehad met DE scoob.

Laatst bewerkt:
De afspraak met Marjolein is verplaatst naar zondag de 18e.
Daarna volgt een update.

Tijd voor 'n update!
YBF zal niet m'n eerste wedstrijd worden. Dat wordt namelijk de Enercup op de 28e van September.
Momenteel zit ik op 7% vet, maar zal nog geen foto posten, die bewaar ik voor als ik de wedstrijd heb gehad.

Voor de Enercup zal ik mee doen met de men's physique klasse, dus GEEN bodybuilding zoals bij YBF.
Hiervoor hoef ik ook niet zo zeer kurk droog voor te zijn. Voor deze wedstrijd zal het meer iets zijn als 5-6% vet.

In ieder geval een mooie gelegenheid om alvast te leren hoe het is om on-stage te zijn.
Wel jammer alleen dat er bij de men's physique klasse geen sprake is van een posing routine. Meer zo iets van "Just smile and wave boys, smile and wave" :D

Tijd voor 'n update!
YBF zal niet m'n eerste wedstrijd worden. Dat wordt namelijk de Enercup op de 28e van September.
Momenteel zit ik op 7% vet, maar zal nog geen foto posten, die bewaar ik voor als ik de wedstrijd heb gehad.

Voor de Enercup zal ik mee doen met de men's physique klasse, dus GEEN bodybuilding zoals bij YBF.
Hiervoor hoef ik ook niet zo zeer kurk droog voor te zijn. Voor deze wedstrijd zal het meer iets zijn als 5-6% vet.

In ieder geval een mooie gelegenheid om alvast te leren hoe het is om on-stage te zijn.
Wel jammer alleen dat er bij de men's physique klasse geen sprake is van een posing routine. Meer zo iets van "Just smile and wave boys, smile and wave" :D

De beachboy klasse zal je bedoelen

Beachboy ;)

Morgen is de grote dag. WISH ME LUCK!

En???? Wat is het geworden???

Terug
Naar boven