XXL Nutrition

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie Olympic Squat, maar die Front Squat moet wel omhoog!!

Trouwens: upload die pics eens opnieuw!

Laatst bewerkt:
heb ik soms ook last van, weinig vuur in de training, ook al is het fysiek goed. Ligt bij mij ook wel aan een wat tamme gym.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie Olympic Squat, maar die Front Squat moet wel omhoog!!

Trouwens: upload die pics eens opnieuw!

Thnx en die front squats komen wel...dit was pas de 2e week. Het is vaak een kwestie van goede groove.. ik heb nu vrijwel 0 spanning onderin en pause zelfs voor een sec, dus daar zit nog wel wat technische verbetering in.

Komen binnenkort wel goede pics.

heb ik soms ook last van, weinig vuur in de training, ook al is het fysiek goed. Ligt bij mij ook wel aan een wat tamme gym.

Mja, heb er meestal niet zoveel last van, maar vandaag wel een beetje. Sowieso als ik @ FPA met Gijs had getraind had ik er wel 4 gedaan :)

Mjaa.. maar 2 reps....... beetje magertjes he als je failed op mental toughness! Volgende keer schreeuw ik wel weer even : "Give me more speed Rocko"! They should lock you up in a cage!" En bam doe je er 4!

Toch nice pr's.

Sterke zkwatz sushi boy!!

nice squats baas! front squats komen sowieso wel snel nu...kwestie van tijd voor jou. fullstack hamstring curls haha :p gast

Thnx Sjaak.. en idd.. jij deed toch ook al full stack? :p

Benchpress (duim v.h. gladde):
8x80 kg
8x90 kg
8x100 kg

Lang geleden, maar dit is/was altijd m'n sterkste grip. Hou deze RE er voorlopig in...Even kijken wat dit me gaat brengen ;)

Chin ups:
12xBW
8xBW
6xBW
8xBW

Tricep dippen:
8xBW
8xBW +20 kg
7xBW +30 kg

Cable straight arm pulldown:
3x10-12x

Incline benchpress:
10x70 kg
9x90 kg (PR!)
10x80 kg

Zo, weer +2,5 kg en 1 rep erbij t.o.v. vorige week. En zelfs weer een PR (maar had al een tijd geen zware inclines gedaan)

Incline dumbbell curls:
8x18 kg
6x22 kg
5x24 kg
8x20 kg (links 8f)

Snoeiharde pomp! Ohhhh yeahhhhh, Kaboom baby! Whipe that shit off !

commentaar:
Had nog aardig wat spierpijn en pijntjes van maandag, maar al met al een hele relaxte training :)

Laatst bewerkt:
deload.

hahaha, offcourse ouwe. Ik maak sinds tijden weer progressie op al m'n press oefeningen, zelfs m'n MP. Call it what you want, but it works for me.

Maar we zullen van de zomer wel weer eens kijken hoe t logpressen ons zal vergaan ;)

ik fullstack leg curls? haha doe normaal ouwe :p

maar het was inderdaad een relaxte training...wel overdreven volgelopen onderarmen - Kaboom. geniet voorlopig nog even van t feit dat je mij hebt verslagen met de incline BP...is een kwestie van tijd ;)

hahaha, ohh yeahh vergeten te zeggen dat ik je daar op heb kunnen beaten ! Maar wacht maar, ik ben benieuwd of je me voorbij kan gaan, ik ga nu ook elke week een stapje vooruit!!! Mooie strijd :)

Denken jullie dat ik een flauwe grap maak? Ik meen het serieus. Ik kan me niet voorstellen dat de 8x100 van Frank all out was. Volgens mij heeft hij wel eens meer reps gedraaid op 100. Zelfde voor chins. Dippen voor een pr op inclines geeft al aan dat daar meer inzit als je dat met voorvermoeiing kan doen. Al met al niet een heel hoge belasting van het CNS en of hoge intensiteit op de main compounds.

Absoluut lekker getraind maar tussen de andere trainingen van Frank is dit een deload.

---------- Toegevoegd om 22:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

hahaha, offcourse ouwe. Ik maak sinds tijden weer progressie op al m'n press oefeningen, zelfs m'n MP. Call it what you want, but it works for me.

Maar we zullen van de zomer wel weer eens kijken hoe t logpressen ons zal vergaan ;)

Ik benoem het zoals ik het zie, je draait een mooie training maar zie uitleg hierboven. En ja een 130 log zal er zeker voor je inzitten dit jaar, en ja dit soort trainingen zijn super om ook op langere termijn vooruitgang te kunnen blijven boeken.

Lousy chins ouwe speklel. Vooruit, die PR op de incline maakt het dan weer goed. Die flat bench had idd veel meer gekund!

nice pr op de inclines!

Bench was niet all out maar wel zwaar (zat miss nog 1 rep in al out). Chins vrijwel same story (brachiales spierpijn). Dus ja had wel vrij zwaar getraind wat betreft inzet. Alleen moet je je realiseren dat ik nog verre van hersteld was vd training van 3 dagen terug en dat ik niet elke training mn max gewichten kan tillen. Een lichtere training? Ja. Deload? Onzin.

Verder spreekt mn progressie vd afgelopen weken genoeg over de effectiviteit...dus wat is nu je kritiek precies?

Laatst bewerkt:
Bench was niet all out maar wel zwaar (zat miss nog 1 rep in al out). Chins vrijwel same story. Dus ja had wel vrij zwaar getraind wat betreft inzet. Alleen moet je je realiseren dat ik nog verre van hersteld was vd training van 3 dagen terug en dat ik niet elke training mn max gewichten kan tillen. Een lichtere training? Ja. Deload? Onzin.

Verder spreekt mn progressie vd afgelopen weken genoeg over de effectiviteit...dus wat is nu je kritiek precies?

Wie heeft het over kritiek. Roidrage?:trollface:

Huh? Roidrage? Ben niet gepikeerd maar eerder benieuwd naar de onderbouwing. Je eerste analyse klopte niet echt namelijk. Ow en kijk even naar mijn vorige 2en ub trainingen...die zijn ook allenaal zo geweest...

Laatst bewerkt:
Omdat je kritiek zegt........

Je weet dat ik iemand ben die nooit een blad voor de mond neem. Het heeft ook geen zin altijd alleen maar: "goed" te posten.

Niet hersteld snap ik, dan zou ik zeggen

1 Eventueel toch op langere termijn meer rust tussen die trainingen zien te plannen, vorige keer na die sloper met mij en Kevin had je er ook last van

2 Mss wel een deload van moeten maken en beginnen met Incline bench omdat je daar je pr op wilde pakken en dan ver van failure afblijven met een gemiddelde intensiteit.

Dat weet ik van je en je weet dat ik dat ook goed vind, omdat we er allebei alleen maar van kunnen leren. Maar ook jouw analyses/uitspraken kloppen niet altijd ;)

Punt 1: tja, zou ik kunnen doen, heb er ook over nagedacht (ook om miss de skulls op de 2e UB te doen..). Maar als ik nu op vrijdag zou trainen zit er maar 3 dagen tussen m'n ME UB training, die er dan weer wat meer onder moet lijden. En om nu altijd 4 dagen ertussen te houden is planningsgewijs weer k*t. Daarbij, het resultaat is goed, dus zo lang dat zo is hou ik deze weekindeling nog even aan.

punt 2: Goed punt, nog niet echt bij stilgestaan en t was ook niet echt de bedoeling om een PR te zetten met incline.. dat gebeurde 'per ongeluk'. Ik heb die inclines er gewoon bij gedaan als pompoefening een maandje geleden, maar doordat ik nu wel m'n pecs hiermee direct belast zijn die ineens hard vooruit gegaan en ben ik hier sterker op aan t worden. Dus idd, ik denk dat ik deze nu als 1e ga pakken op deze dag en dan als RE gaan doen.

De rest van de training deloaden en ver van failure? Nahh, het is zo al ontlastend genoeg voor mn CNS vanwege de vermoeide spieren van de 1e UB training, dus de 'gewone' sets met lichter gewicht houd ik er gewoon in.

Maar bedankt Gijsmans!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven