MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Niet helemaal hetzelfde Frank, je vorige 2e UB begon je met je eerste 2 compounds zo:

Close grip benchpress:
6x80 kg
3x5x100 kg

Pull ups:
6xBW
5xBW +15 kg
3xBW +25 kg
4xBW +15 kg (chin up)

Alle reps in die 3-5 rep zone. Dat is voor mij een wezenlijk verschil ten opzichte van je laatste training.

• Topic Starter Topic Starter
8x100 noem je deload maar 5x100 bench niet?

1 set 8x100 benchpress noem ik deload en 3x5x100 CGBP niet. Ook rekening houdend met de belasting verder op je 2e grote compound.

bek houwe jonguh !! BAM !

Deload schmeload.

bek houwe ouwe! BAM

Deadlift:
4x170 kg (pronated)
5x2x180 kg

Low box squat (24 cm, small stance):
6x100 kg (beltless)
6x100 kg +small bands
6x110 kg +small bands
6x120 kg +small bands
6x130 kg +small bands

Alles PR, ontzettend lekker om te doen; voelde me hams / onderrug echt werken als een malle!

Barbell shrugs:
10x100 kg
8x130 kg
6x150 kg
10x130 kg

Grip was niet veel vandaag..

Machine hacksquat:
8x120 kg
8x150 kg

Hyper extensions:
10xBW
10xBW +small band
10xBW +small band & 15 kg
10xBW +small band & 15 kg

Lying legraise:
10xBW +7 kg
8xBW +12 kg
6xBW +12 kg

commentaar:
Mooie deload!

Laatst bewerkt:
De t*ring.. 8x150 op die hacksquat! dit was bij FPA neem ik aan? ik had zwaar moeite met 8x60..

deload

good shit frenkster! mooie deload :p haha.

trouwens, jij hebt het toch niet zo op box squats? (meen ik mij te herinneren)

"Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd"

"Probeer, elke keer als je tegen de lamp loopt, een beetje licht mee te nemen"

etc etc etc etc

hij zal het wel doen om zen deadlift start off te verbeteren ofzo

"als het regent en je gaat de deur uit neem je een paraplu mee, maar wat doe je als het stormt en regent? Binnen blijven."

hoe zit het trouwens met carry over van box squat naar de DL start off?

wie nooit tegen de lamp is gelopen zit dus in het donker?

foutje

Laatst bewerkt:
foutje

Laatst bewerkt:
De t*ring.. 8x150 op die hacksquat! dit was bij FPA neem ik aan? ik had zwaar moeite met 8x60..

Thnx, maar om eerlijk te zijn was dit eigenlijk zelfs nog gewoon even rustig pompen. Ik ben een quad-squatter...

good shit frenkster! mooie deload :p haha.

Thnx Sjaak, merkte wel dat het goed was om niet te maxen op de dead, de training van woe en zelfs van vorige week zaterdag zat er nog goed in..komende woensdag dus low volume / reps even een PR zetten zodat ik wat frisser kan maxen volgende week zaterdag.

Speedbox squats is iets wat niet werkt voor mij. En idd volgensmij heb ook wel eens verteld dat ik niet vooruit ga en niet lekker squat van een normale hoogte boxsquat.
Maar zo'n low boxsquat met small stance en ver achter op de box zitten is zó goed voor m'n hams en posterior chain...voelde echt super vandaag. Die laatste set was weer een echte all out fre(a)(n)ky style dat zelfs Gijs in een deuk lag hoe maf ik ging :D

Maars die ga ik er mooi even inhouden als afwisseling op de rom deads, want die trashen m'n hams toch iets teveel om het elke week te doen.

van een low box met dezelfde benenstand als je conventionele deadlift wil er nog wel eens een aanzienlijke carry-over zijn.

Mja, m'n start-off is al idd goed, maar ik vind het ook gewoon lekker om dit te doen als variatie.. omdat ik het leuk vindt (jammer Gijs voor jou, geen doordachte theorie ;) ). Wilde eigenlijk rackpullen, maar de deads voelde al wat minder lekker dat ik besloot om dit te doen :)

Laatst bewerkt:
Military press:
5x70 kg
6x3x82,5 kg (PR)

Cable close grip pulldown:
6x91 kg
6x105 kg
6x115 kg (full block, laatste met hulp)
8x100 kg (laatste met hulp)

High incline dumbbell press (60%):
6x30 kg
5x38 kg
5x40 kg
5x40 kg (6f)

Jammer, 2e set waren de eerste 4 speedreps, 5e een grind en de 6e een nipte fail.

Cable face pulls:
10x50 kg
10x55 kg
8x60 kg
8x65 kg

Dumbbell rows (30 sec - 1 min rust):
10x48 kg
12x48 kg
10x48 kg

EZ-bar skull crushers:
8x40 kg
4x50 kg (5f)
6x45 kg

Bah, triceps worden niet meer sterker van de skulls, moet even bekijken of ik t of anders ga aanpakken of een andere tricep oefening ga doen. En de Sjaak ging even reppen met 60 kg.. de buffel. Impressive shit ouwe

commentaar:
Na de training een beetje last van een ATD (After Trainings Dip). Had ook wat last van m'n linker schouder sinds vorige week en de progressie van deze training was ook minder dan verwacht.. volgende week deloaden dus; zelfde indeling, lagere intensiteit, minder sets, geen fails maar lekker pompen met 6-12 reppers.

wie nooit tegen de lamp is gelopen zit dus in het donker?

hoor je niet juist tegen de lamp aan te lopen als het donker is...
en degene die tegen de lamp is gelopen zit in het donker en zal nooit meer wijzer worden. kun je je beter 2x tegen dezelfde steen stoten heb je tenminste gezien wat je deed om van te leren.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven