Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
iedereen wil zo buff en sterk zijn als G... maar iedereen faalt vooralsnog![]()
Mijn traps komen al in de buurt!
Nu de rest nog

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen wil zo buff en sterk zijn als G... maar iedereen faalt vooralsnog![]()

Ergens heeft Erwin een punt......... dit gedeelte van het forum wordt de laatste tijd wel een beetje overlopen.

Ik vind het wel positief moet ik zeggen. Tot voor kort was ik altijd nog into bb'ing, maar door de logs met resultaten van een aantal hier ben ik sinds een maand of 4 helemaal overstag gegaan, met uitstekende resultaten en still going strong!
Ik heb het idee dat het powerliften/strongman gebeuren veel meer leeft onder de krachtsporters dan voorheen. Kan het alleen maar aanmoedingen. De sport blijft altijd een ondergeschoven kindje, terwijl iedereen het stiekem toch wel mooi vindt om de mannen op de sterkste man wedstrijd aan de gang te zien. Kracht inspireert, en internet als medium is uitermate geschikt om dat vlammetje aan te wakkeren.
Vroeger was het hier wel anders op DBB. Er werd altijd met een scheef oog naar powerlifting gegeken. Nee, dan toch liever dit![]()

iedereen wil zo buff en sterk zijn als Jesaja... maar hij faalt zelf daarin vooralsnog![]()
@ je dead.goede shit frank. pittige hypers ook nog (en natuurlijk die deads enzo)

whats up dan? bouw jij nooit bruggen met je mobieltje?
@ Frankinator:@ je dead.
er is nog zoveel meer te behalen zonder AS
werd gisteren Tijdens t stappen wel weer een paar keer verweten dat ik zou gebruiken en dat t niet natuurlijk kan. Leuke complimentenEn dat nog na 10 jr te trainen....en ik 5 jr geleden al denken dat ik op mn natuurlijke max zater is nog zoveel meer te behalen zonder AS
werd gisteren Tijdens t stappen wel weer een paar keer verweten dat ik zou gebruiken en dat t niet natuurlijk kan. Leuke complimenten

wohoo! Ik kon hem nog nét doorstrainen thv m'n hoofd.. was wel weer een lift van ruim 4-5 seconden.. maar wat ben ik blij! Nog 2,5 kg voor the 3 digit number.