AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als eerst nog gefeliciteerd Frank!
Als 2e.. Doe je nog mee met Noord-NL?

ouwe lul! congrats

happy_birthday_chinchillas.jpg

p.s.: de chins zijn niet te laat, jij was te vroeg.

Laatst bewerkt:
nog gefeliciteerd met je verjaardag mister intensity !!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx all!

@Leon: Ja
@Erwin: vette beesten man! Ik zou er bijna ook 1 willen ;)

Full olympic squat (high bar, belt):
3x140 kg
1x160 kg
1x180 kg
1x190 kg (PR)
1x195 kg (PR)
0x200 kg

15 kg op m'n Full oly squat binnen een maand, nice :)
Verder was die 195 kg niet eens all out strain, maar was zo tevreden over m'n PR's dat m'n motivatie voor de 200 weg was. Helaas

Full front squat:
6x60 kg
5x100 kg
5x110 kg (belt)
4x120 kg (5f, belt, PR)
5x80 kg

Zonder of met belt scheelt echt een hoop. Maar m'n carry over van de oly squat naar ff sq is vrijwel nihil voor mij. Heb ook nog moeite met techniek bij zwaarder weights

Cable Exo/Endo rotations:
3-4x10-15x

Toch wat last van de schouder, heb denk ik de rotator cuff verwaarloosd. Hierna voelde t iig een stuk beter. Morgen rustiger aan UB.

Lying legcurl:
8x50 kg
8x60 kg
6x65 kg

Standing calf raise:
12x105 kg
10x135 kg
10x187,5 kg (full stack, PR)
10xfull stack +10 kg (PR)

Machine ab crunches:
2x12x
10x

commentaar:
I like those squats!

toch nice prs op je frontsquat ondanks dat je ze nooit doet.

die fullsquat begint brute proporties aan te nemen

200 is echt ****ing close man! zoals ik al zei: als je de 195 had geskipt, dan... :cool:
nasi was ook lekker, goed pre-workout voedsel!

toch nice prs op je frontsquat ondanks dat je ze nooit doet.

die fullsquat begint brute proporties aan te nemen

mja, alleen jammer dat ik al 3x120 kg ffsq deed toen ik 150-155 kg full oly sq deed.. bizar k*tte carry over dus.

200 is echt ****ing close man! zoals ik al zei: als je de 195 had geskipt, dan... :cool:
nasi was ook lekker, goed pre-workout voedsel!

Yep, you're right! ohhh yeahhh !!

sterke squat PR's man !! je gaat weer hard !!

Proficiat met je squat PR's Frank, nice job.

Prima squatting! En ik heb toch wel wat carry over van oly's naar fronts.

Mijn carry over van de oly squat naar ff sq is vrijwel nihil voor mij. Heb ook nog moeite met techniek bij zwaarder weights.

Jammer dat ik al 3x120 kg ffsq deed toen ik 150-155 kg full oly sq deed.. bizar k*tte carry over dus.

Blijf je de front squats nu nog doen? Je haalt er blijkbaar niet veel uit ten gunste van je OL Sq.
Wellicht voor je DL (lift-off) of sterkste man trainingen?

Voor de rest nice training!

Super nice zkwatz Mr. Sushi/Intensity!

Toch gek dat je geen carry-over hebt. Zijn allebei toch 2 Squat-varianten die quad-dominant zijn..
Heel nice Olympic Squats!

Prima squatting! En ik heb toch wel wat carry over van oly's naar fronts.

Dat dacht ik bij mij ook, maar helaas. Misschien als de progressie uit m'n Oly sq eruit gaat, dat ik even switch naar de FF SQ als 1e oefening. Wellicht dat dat nog wat kan opleveren.

Blijf je de front squats nu nog doen? Je haalt er blijkbaar niet veel uit ten gunste van je OL Sq.
Wellicht voor je DL (lift-off) of sterkste man trainingen?

Voor de rest nice training!

Het is moeilijk te zeggen of de carry over van FFSQ naar Oly SQ er niet zal zijn voor mij. Het enige wat nu gezegd kan worden is dat het andersom, op dit moment, voor mij geen carry over heeft. Maar goed, dat is dus bij Gijs weer anders.

Toch gek dat je geen carry-over hebt. Zijn allebei toch 2 Squat-varianten die quad-dominant zijn..
Heel nice Olympic Squats!

Vind ik niet, ffsq is een veel grotere belasting op je core (ook met belt) en je kan amper wat halen uit je posterior chain (volgensmij niks), dus het is een extreme core, quad en glute killer. Ze lijken veel op elkaar, maar verschillen voor mijn gevoel echt enorm qua verdeling van de belasting op de spiergroepen.

Schijnbaar heb ik mijn bewegingsbaan voor de oly sq nu dusdanig veranderd/verbeterd (meer interabdominale druk met belt, meer tightness in m'n upper back) en wellicht een pak sterker geworden in m'n heupen, waardoor deze wel omhoog is gegaan. Wat dus voor mijn oly sq de limiterende factor was in m'n max lift maar voor Gijs waarschijnlijk niet.

Laatst bewerkt:
frank...je moet je ff opgeven voor DBB Meet 3 (onbeperkt vreten)! staat in het "evenementen en meetings" gedeelte

15 kg erbij in een maand? Nice man, grats! En nog gefeliciteerd met je verjaardag. :D

frank...je moet je ff opgeven voor DBB Meet 3 (onbeperkt vreten)! staat in het "evenementen en meetings" gedeelte

Done

15 kg erbij in een maand? Nice man, grats! En nog gefeliciteerd met je verjaardag. :D

Yep, en thnx!

Ow nog een side note voor Willem: ik merkte dus nu dat ik toch redelijk spierpijn nu heb in m'n lower back, en amper in m'n quads.. dus mijn oly squats zijn toch voor een groot deel ook lower back dominant en t is ook een reden om wat meer volume te pakken voor de FFSQ en die quads aansterken!

Vandaag al beetje begonnen met deload/rehab, linker schouder voelde behoorlijk stijf nu. Niet heel erg last van. Volgende deloaden komt iig goed uit nu.

Cable Exo / endo rotations:
3x10-12x

Incline benchpress:
10x40 kg
10x60 kg
10x60 kg

Seated cable rows:
10x73 kg
10x100 kg
10x115 kg (full stack)
10x125 kg
10x125 kg

Benchpress:
2x8x80 kg

Cable face pulls:
12x46 kg
10x50 kg

Cable endo rotations:
3x10-12x

Cable exo rotations:
2x10-12x

Incline dumbbell curls:
8x20 kg
6x24 kg
4x24 kg
7x18 kg
6x16 kg

Dumbbell lateral raise:
2x12x12 kg

commentaar:
Prima

Laatst bewerkt:
toch ff zwaar gegaan op de curls :p haha
deload ben je wel aan toe man!

uitslover die frank, meteen ff alles aanspannen zodra er een camera is!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven