DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
uitslover die frank, meteen ff alles aanspannen zodra er een camera is!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
uitslover die frank, meteen ff alles aanspannen zodra er een camera is!

Misschien eet je eindelijk voldoende? of misschien komt het omdat je met Chris traint?

frenk, ik heb nog een recept voor je en voor andere liefhebbers van eten!
bereidingstijd: 10 min
geïnspireerd op het broodje kip van Royal (Marokkaans Eethuis):
- neem een halve ciabatta om af te bakken of een half turks brood (turks brood ff 5 minuutjes in de oven)
- neem 300 gr kipfilet en snij het in hele kleine blokjes. marineren met olie, kerrie-kruiden en Cajun-kruiden - ff paar minuutjes in laten trekken
- 1 rode paprika en 1 sjalot. allebei ook heel klein snijden.
- koekenpan op hoog vuur heet laten worden en dan de kip erin. regelmatig omscheppen.
- als de kip net niet gaar is de paprika en sjalot erbij donderen en doorgaan met garen (nog steeds op hoog vuur. dit doe je tot de kip echt goed gaar is, beetje bruinig is lekkerste.
- ciabatta of turks brood uit de oven halen en opensnijden. één helft insmeren met een halve eetlepel mayo en een eetlepel ketchup. kip, paprika, sjalot mengsel erop knallen - broodje dicht en vreten maar
nu ik dit allemaal heb uitgetypt bedenk ik mij dat je het al eens gegeten hebt bij mij. dit recept is alleen een verbeterde versie door regelmatig te experimenteren

Goed bezig Frank! Knallen met die shit.
Heeft Sanne je netjes afgezet bij station.....