MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
goeie sletjes op 1.10 en 1.56...

haha @ je appearance Frank... wat ben je toch een eindbaasje.

p.s.: er is echt iets anabools met die ochtendshake van jou.. ik voel me freaking topfit de laatste dagen + loop de hele dag met een boner rond. test aanmaak gaat through the roof ofzo

Misschien eet je eindelijk voldoende? of misschien komt het omdat je met Chris traint?

Misschien eet je eindelijk voldoende? of misschien komt het omdat je met Chris traint?

als dat zo is, dan heb ik wel een absurd hoog onderhoud :o

maybe heeft het conditie werk er ook wel mee te maken, maar ik vind het gewoon leuk om Frank de credits te geven

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig, die shake is ook de meestershake en imo dé beste kickstart in de ochtend. De shake:

- banaan + halve appel in blender gooien
- ~200 ml erbij en even blenden
- weer aanzetten, en terwijl het blend gooi je 50 gram whey en 50 gram brinta erin (anders blijft die zooi plakken als je het vanuit stilstand erin doet en aanzet)
- dan stoppen en aanvullen tot 1 liter met melk (minder: te dik, meer: te waterig)
- drinken maar !

Neem er verder een multivit bij en eetlepel levertraan (gewoon los pakken en wegspoelen met shake, is minder smerig dan dat het in eerste instantie klinkt). En natuurlijk de boel aftappen met een heerlijk bakkie pleur (met melk offcourse)

Leuk filmpje Roy! Logpress techniek is prima zo te zien!
En hoezo alles aanspannen? Ik zie alleen t logpress stukje?

leuk dat je morgen weer komt

ik maakte maar een grapje frankie.

frenk, ik heb nog een recept voor je en voor andere liefhebbers van eten!

bereidingstijd: 10 min

geïnspireerd op het broodje kip van Royal (Marokkaans Eethuis):
- neem een halve ciabatta om af te bakken of een half turks brood (turks brood ff 5 minuutjes in de oven)
- neem 300 gr kipfilet en snij het in hele kleine blokjes. marineren met olie, kerrie-kruiden en Cajun-kruiden - ff paar minuutjes in laten trekken
- 1 rode paprika en 1 sjalot. allebei ook heel klein snijden.
- koekenpan op hoog vuur heet laten worden en dan de kip erin. regelmatig omscheppen.
- als de kip net niet gaar is de paprika en sjalot erbij donderen en doorgaan met garen (nog steeds op hoog vuur. dit doe je tot de kip echt goed gaar is, beetje bruinig is lekkerste.
- ciabatta of turks brood uit de oven halen en opensnijden. één helft insmeren met een halve eetlepel mayo en een eetlepel ketchup. kip, paprika, sjalot mengsel erop knallen - broodje dicht en vreten maar

nu ik dit allemaal heb uitgetypt bedenk ik mij dat je het al eens gegeten hebt bij mij. dit recept is alleen een verbeterde versie door regelmatig te experimenteren

leuk dat je morgen weer komt

Yep! Heb er zin in :)

ik maakte maar een grapje frankie.

Oke, dan is het goed.

frenk, ik heb nog een recept voor je en voor andere liefhebbers van eten!

bereidingstijd: 10 min

geïnspireerd op het broodje kip van Royal (Marokkaans Eethuis):
- neem een halve ciabatta om af te bakken of een half turks brood (turks brood ff 5 minuutjes in de oven)
- neem 300 gr kipfilet en snij het in hele kleine blokjes. marineren met olie, kerrie-kruiden en Cajun-kruiden - ff paar minuutjes in laten trekken
- 1 rode paprika en 1 sjalot. allebei ook heel klein snijden.
- koekenpan op hoog vuur heet laten worden en dan de kip erin. regelmatig omscheppen.
- als de kip net niet gaar is de paprika en sjalot erbij donderen en doorgaan met garen (nog steeds op hoog vuur. dit doe je tot de kip echt goed gaar is, beetje bruinig is lekkerste.
- ciabatta of turks brood uit de oven halen en opensnijden. één helft insmeren met een halve eetlepel mayo en een eetlepel ketchup. kip, paprika, sjalot mengsel erop knallen - broodje dicht en vreten maar

nu ik dit allemaal heb uitgetypt bedenk ik mij dat je het al eens gegeten hebt bij mij. dit recept is alleen een verbeterde versie door regelmatig te experimenteren

haha, klinkt goed ouwe! Ik ga t maken! Thnx

:fuu: honger

oprahpaul! k*t! shuttttty!

Vandaag @ Papendal LB

Deadlift:
2x160 kg
1x200 kg
1x220 kg
1x240 kg
5x5x160 kg

Was niet in de zone voor een pr op dead; lower back is behoorlijk stijf van de zware squats.

Full olympic squat (beltless)
8x70 kg
8x120 kg
5x140 kg
8x120 kg
8x120 kg

Glute ham raise:
12xBW
10xBW
10xBW
8xBW

Incline sit ups:
12xBW
12xBW +10 kg

Barbell shrugs:
12x110 kg
6x130 kg
10x170 kg (straps)

commentaar:
Zo laatste zware training. Nu een weekje rustig aan. Was wel gezellig @ Papendal :)

kudos voor de 110cm boxjumps.

haha idd steletje apen, Destrey ownde jullie keihard op die boxjumps

110cm box jump? tik em aan ouwe!

Ja paar keer op 95 cm en 2-3x op 110 cm gesprongen. Explosiviteit zat

Goed bezig Frank! Knallen met die shit.

Heeft Sanne je netjes afgezet bij station.....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven