DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
110 log terwijl je herstellende bent van een blessureJe bent zeker terug !! harde training, wat een volume ook !!
dunnow yet mate, zal ergens in de zomer worden denk ik
yep yep! kon nu weer trainen totdat de spieren (bijna) failden en niet meer vanwege de pijn in m'n schouder. Voelen deed ik het nog licht dus blijf ff high rep.
Vorige week ook alles pronated gedeadlift. Voelde meteen echt de spierpijn nog 2 dagen in m'n onderarmen. Zie her en der wel vaker de pronated dl's en rom dl's terugkomen in dit log, dus dat zal z'n vruchten wel afwerpen 
Mooi om te lezen dat het weer beter gaat met je blessure. Overhaast het niet en je komt sterker terug dan ooit.
was top om je weer te zien ploeteren met presses! grip gaat gewoon gruwelijk nu...dat merken we allebei, dus we zullen wel iets goed gedaan hebben![]()
Nice goin' frenkieboy. Die blessure is echt snel verleden tijd. Wat de rest al zegt: de boel niet overhaasten en je zit zo boven je oude record. Goed dat je niet meer de fout maakt om weer veel te snel te hard te willen![]()
had er wel 0,0 pijn aan overgehouden.. wel wat spierpijn in de schouderkoppen 
En goeie rows, je kunt nooit grip teveel hebben wat dat betreftVorige week ook alles pronated gedeadlift. Voelde meteen echt de spierpijn nog 2 dagen in m'n onderarmen. Zie her en der wel vaker de pronated dl's en rom dl's terugkomen in dit log, dus dat zal z'n vruchten wel afwerpen
![]()
good ol' days @ XXLHahaha die lunges jaMaar goed bezig Marc.. ik denk dat jij farmers ook wel kunt waarderen straks.. we hebben iig vroeger genoeg geoefend met onze wandelende db lungesgood ol' days @ XXL
Farmers lijken mij zeker cool, maar als ik zo die grip van jullie zie heb ik nog veel in te halen. Events trainen zal er iig zeker goed voor zijn.yep yep! kon nu weer trainen totdat de spieren (bijna) failden en niet meer vanwege de pijn in m'n schouder. Voelen deed ik het nog licht dus blijf ff high rep.
Leuke side note: ik press met log alweer ruim op +90% van m'n max en m'n 'gewone' presskracht is nog niet eens op 80% van m'n max. Conclusie: die assistance voor m'n schouders(bladen) werkt top voor carry over naar log voor mij.
komt dat niet gewoon door je techniek op de log....door een goede legdrive omzeil je 70% van je schouders zo niet meer...en ik kan het weten....

Thnx Jorrit. Nou toevallig had ik me vorige week uitgeschreven voor Noord NL. Maar bijna direct daarna begon ik grote vooruitgang te boeken in het herstel van m'n schouder. Maar zal zelfs nu nog niet op volle kracht mee kunnen doen.. deadlift / squat is nog niet op niveau en voordat m'n OH weer op / voorbij oud niveau is, zijn we ook weer een maandje verder.. 12 april is dus te dicht bij.
Dus ik denk dat ik dit jaar als het héél goed gaat een andere kwalificatie ga doen en anders houd ik t bij een paar andere goede B wedstrijden (Brielle sowieso en misschien Midden Delfland ofzo).