XXL Nutrition

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
@Gijs: let's hope so ! Die in the pockets en vooral de strict db front/side raises voelen echt super in m'n bovenrug.. ik denk dat dat mij wellicht naar een 120+ log weer gaat brengen :)

@Erwin: thnx!

Update:
Niet moet je goed trainen, maar goed eten is natuurlijk ook een hoeksteen voor een strongman. Vandaag mezelf even verwend:

http://i51.tinypic.com/2dviy6v.jpg

- 100 gram rijst met 1 blikje tomatenpuree, tomaat, 1/2 ui, 1 teen knoflook en chilipoeder
- 250 gram gestoomde broccoli
- 1 zalmforel ~500 gram (~300-350 gram visvlees)

It's all in my belly!! :lick:

Laatst bewerkt:
Events @ RPB

Deadlift:
3x140 kg
3x160 kg
2x180 kg
1x200 kg
1x220 kg
1x230 kg
1x230 kg (lichte tigh ride..)

Viel toch wel zwaar, maar heb sinds de irritatie / overbelasting van m'n spine 2 mnd geleden niet serieus kunnen deadliften. Dus niet verkeerd.

Farmers:
80 kg 25m
80 kg 25m
100 kg 25m
100 kg 25m

****, bovenrug was nog goed vermoeid van de donderdag training en had wat last van ingescheurde eelt op m'n handen.

Yoke (op de helft drop & turn):
210 kg 35m
240 kg 35m
290 kg 35m
290 kg 35m
310 kg 25m

2e set met 290 ging veel beter dan de 1e, had beter netjes nog een run met 290 kunnen doen, maarja kon me niet inhouden. Die 310 was nu te heavy voor m'n bovenrug voor 35m

Stones:
3x95 kg @140 cm
3x95 kg @140 cm
2x110 kg @140 cm
3x95 kg @140 cm
3x95 kg @140 cm

Techniek gaat al beter, maar kracht is bout.. sowieso nog last van een verrekte spier onder m'n schouderblad toen ik 2 weken terug met 130 farmers liep.

Sledge hammer:
11,5 kg 40x op de tire (20 L, 20 R)

Lying leg raise:
12xBW
12xBW (en iemand die m'n benen weer naar beneden duwde)
10xBW +6 kg
8xBW +10 kg
8xBW +10 kg

Tire flips (back 2 back):
10-15x320 kg

commentaar:
K*t geslapen en was een beetje geirriteerd doordat we nu niet meer goed en voluit konden trainen door klachten van de buren. Maar daar moet ik gewoon aan wennen totdat we een eigen schuur / plek hebben gefixed. Bedankt voor de gastvrijheid Gijs!

Laatst bewerkt:
Goed je weer te zien en te irriteren Frank ;)

was weer gezellig Dinand!

waar heb je uiteindelijk die yoke gelopen frank?
deadlifts vind ik opzich best netjes als je kijkt naar de afgelopen periode

(die onnozele bulgaar was vandaag bij all-inn...benched ff 240 weg - sick shit man)

ja die bulgaar is sick @ bench.

We hebben de yoke voorbij de Boni gelopen.. zo'n 500m verderop. Even met de auto op en neer gereden voor de schijven. T is nu wel even behelpen maarja, het is ff niet anders nu. Maar de nieuwe lokatie komt er snel.. Gijs is druk bezig.

inderdaad behelpen ja...blijft jammer dat die sfeer van de straat nu voorbij is, maar als er een nieuwe locatie komt is dat dan ook wel weer super tof!

Toch flink wat gedaan Frank en acht het is weer even wennen dat we nu niet schreeuwend als malloten met zijn allen staan te strainen maar het komt wel weer, Je hoeft er niet minder intens voor te logliften of stones te doen. Ik heb vandaag weer kadaster bekeken en het is niet te vinden maar ze kunnen het ook via de kadastrale map doen. Maandag bel ik en dan weet ik van wie het is. To be continued.

Thnx Gijs.. ja het is flink wennen omdat de sfeer het juist altijd zo mooi maakte. We kunnen anders binnenkort een keer samen daar de buurt inrijden en gewoon aanbellen bij mensen...

Maar goed, voorlopig even een beetje behelpen, maar dat hoort bij deze mooie ontwikkeling die RPB aan t doormaken is.

Dat visje ziet er goed uit :)

Military press:
3x70 kg
3x80 kg
3x82,5 kg
3x3x80 kg

T-bar rows:
10x60 kg
10x80 kg
10x100 kg
8x120 kg
8x140 kg (PR)

Close grip benchpress:
5x5x100 kg

Cable facepulls:
10x40 kg
10x50 kg
10x55 kg (PR)
8x60 kg (PR)

Cable tricep pushdown:
3x8-10x

Dumbbell lateral raise:
10x12 kg
10x14 kg
10x14 kg

commentaar:
Heerlijk getraind!

Laatst bewerkt:
Nice. Gisteren mocht je niks doen en dan laad je jezelf op he!

yeah buddy, moest tijdens het MP-en wel aan de axle denken!

Maar ik moet ook nog wat credits aan Sjaak geven voor de T-bar row. Ik wilde eigenlijk 135 pakken, maar hij klatste er ongevraagd 5 kg bij en het ging nog goed ook! Ow en waarschijnlijk was het iets van 145-150 kg, stang hebben we niet meegerekend.

Was daarna wel even helemaal depleted :D thnx nog ouwe baas!

baas! 7 plate-t-bar row was impressive hoor. om de week ff doen en dan over een maandje 8 plates :p waarom vraag jij je dan af? nou...omdat het gewoon ****ing kan ouwe! BAM! je presses gaan weer goed nu, dus laat die PRs maar komen maat! chillen in het park was ook weer relaxed man :cool:

slick mawfukka op die mp... op naar de 100 man

Is die T-Bar gewoon met een BB of een machine?

baas! 7 plate-t-bar row was impressive hoor. om de week ff doen en dan over een maandje 8 plates :p waarom vraag jij je dan af? nou...omdat het gewoon ****ing kan ouwe! BAM! je presses gaan weer goed nu, dus laat die PRs maar komen maat! chillen in het park was ook weer relaxed man :cool:

haha, zeker weten ouwe baas! Dat wordt een vaste routine voor ons met dit weer :cool:

slick mawfukka op die mp... op naar de 100 man

Thnx man! Maar 100 kg is nog gevoelsmatig een eindje weg.. maar ik hoop het over een maandje of 2 toch wel eens te pressen ja!

Is die T-Bar gewoon met een BB of een machine?

Losse barbell met een V-handle erbij

Word een tijd dat ik hier ook een mee ga lezen, lees en zie zoveel dingen over jou..
Ben niet zo iemand die pagina's terug gaat lezen, iig, so far so good!
Super motiverende persoon ben je ook (video met gijs van gister bijv.), logisch dat jij en sjaak zo hard gaan, sjaak is namenlijk net zo!

Nondeju wtf zijn dat voor t-bar rows man? :D 8x140kg is wel heel dik.

Word een tijd dat ik hier ook een mee ga lezen, lees en zie zoveel dingen over jou..
Ben niet zo iemand die pagina's terug gaat lezen, iig, so far so good!
Super motiverende persoon ben je ook (video met gijs van gister bijv.), logisch dat jij en sjaak zo hard gaan, sjaak is namenlijk net zo!

haha, bedankt!

Nondeju wtf zijn dat voor t-bar rows man? :D 8x140kg is wel heel dik.

Thnx, het was dus 140 kg aan schijven dus de stang meegerekend komt dat op zo'n 145-150 kg uit. Maar er moet wel wat meer inzitten als ik er wat vaker mee ga trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven