MuscleMeat

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
droge, buffe MOFO! dat ben je frank - damn! jammer dat de MP niet zoals gewenst ging

• Topic Starter Topic Starter
haha, thnx beefcake sjaak! Even jouw quads weer up to par brengen en jij kan in december mooi t podium op!

haha tnx maat! komt helemaal goed, met een beetje support gaat dat wel goedkomen! eetse trouwens met die bazige salade

Olympic full squat (beltless):
8x60 kg
8x80 kg
5x100 kg
3x120 kg
3x5x147,5 kg (PR)
3x147,5 kg

Volgende week even geen 5x5 en de week erop gaan we verder met belt: 5x5x150 kg.

Full front squat:
8x60 kg
8x80 kg
4x100 kg (stang glipte weg)
8x80 kg (beltless)

Sommige sets met cleangrip gedaan, dat is echt 100x fijner dan cross. Alleen voel ik soms nog wat steken / ongemak in m'n schouders. Even kijken of ik een prettigere positie kan vinden voor m'n handen.

Lying leg curl:
10x40 kg
10x50 kg
8x50 kg

Seated calf raise:
10x60 kg
8x85 kg
8x85 kg

Hyper extensions:
12xBW
3x12xBW + small band

Machine crunches:
3x12x

Hack squat (met shrug machine):
8x80 kg
8x120 kg
8x160 kg
8x220 kg

Laatste set even straps gepakt omdat t rubber van de handvaten mee ging draaien. Wel een ontzettende quad killer! E-kudos voor Sjaak, hij heeft dit bedacht.

commentaar:
Ben echt kapot nu.

je ging aardig tekeer bij wat ik nog heb meegemaakt! goed bezig man en inderdaad relaxed dat we nu wat andere assistance voor de quads kunnen doen...aangezien vooral ik nogal 'leg pess-moe' ben. tnx voor het aanraden van clean grip trouwens, echt een wereld van verschil - chillse!

Mooi dat je het weer gehaald heb.

Wat ben jij een powerhouse zeg, dikke squats!

nice beltless squatting again, en harde training weer !

je ging aardig tekeer bij wat ik nog heb meegemaakt! goed bezig man en inderdaad relaxed dat we nu wat andere assistance voor de quads kunnen doen...aangezien vooral ik nogal 'leg pess-moe' ben. tnx voor het aanraden van clean grip trouwens, echt een wereld van verschil - chillse!

yup yup, die clean grip is 100x fijner idd!

Mooi dat je het weer gehaald heb.

Wat heb gehaald?

Wat ben jij een powerhouse zeg, dikke squats!

Thnx

nice beltless squatting again, en harde training weer !

Yep, was nice

5x5 150 met belt word enorm easy voor je man, of is dat dan ook de achterliggende gedachte? even "resetten" om zwaardere weights in te easen?

harde leg killing session soweiso man

6 rm met belt is 165 en 8 rm is 160 kg..Misschien dat ik instap met 155. Maar dat bepaal ik over 2 weken wel.

Reden is omdat de winst die ik kon boeken op de beltless squats er nu wel uit is en ik wil m'n max squat met belt verhogen, dus vandaar dat ik nu overstap op belt.

Thnx iig :)

Kan er ff overheen gelezen hebben maarre: zijn die schouder troubles al achter de rug?

Over je frontsquats en de bijbehorende pijn etc... Ik heb na een training of 20 nergens meer last van, hoe aggressiever ik me voor het unracken er omheen wikkel, hoe prettiger hij ligt. Moet zeggen maak de laatste 3 weken enkel nog setjes van 3... Maar ook bij 5 hh had ik nergens last van.

Kan er ff overheen gelezen hebben maarre: zijn die schouder troubles al achter de rug?

yup 100%

Over je frontsquats en de bijbehorende pijn etc... Ik heb na een training of 20 nergens meer last van, hoe aggressiever ik me voor het unracken er omheen wikkel, hoe prettiger hij ligt. Moet zeggen maak de laatste 3 weken enkel nog setjes van 3... Maar ook bij 5 hh had ik nergens last van.

Zal idd ook gewenning zijn

5x5 150 met belt word enorm easy voor je man, of is dat dan ook de achterliggende gedachte? even "resetten" om zwaardere weights in te easen?

harde leg killing session soweiso man

Gewoon rustig beginnen en dan kan hij dit ook weer lekker lang uitmelken!

Events @ RPB met Gijsmans, Grote SjaakTricepMonster en Geddie

Log press:
5x55 kg
5x70 kg
3x80 kg
3x90 kg
3x100 kg
2x110 kg (PR)
1x115 kg (2 nipte fail)
4x100 kg (5f, PR?)

http://www.youtube.com/watch?v=1FSi7BB7NG4
Beweging was nog even wennen, maar kracht is weer goed. Had zelfs met de 115 kg een jerk zonder na te drukken, alleen kon bij de 2e rep net m'n rug niet afspannen.

Deadlift:
5x120 kg
3x160 kg
1x200 kg
1x220 kg
1x235 kg (straps)
1x240 kg (straps)

Alle lifts zonder hitch.. bijna op oud niveau. Volgende week even speed deads met zware GM en geen events.

Golf hand over hand:
25-30m 4 klikjes op de handrem
25-30m 5 klikjes op de handrem
25-30m 4 klikjes op de handrem

Yoke:
200 kg 25m
250 kg 25m
280 kg 25m
280 kg 30m

Prowler:
70 kg 25m

Stones:
3x95 kg @1.40m
3x110 kg @1.40m
4x110 kg @1.40m (2f, PR)
5x110 kg @1.40m (1f, PR)

Begin de techniek door te krijgen en begon steeds meer te glunderen naarmate ik vaker de stone erop aan het leggen was...Voor het eerst met grote plezier stones gedaan.

Pull ups (wide grip):
10xBW
8xBW
6xBW
6xBW

Barbell bicep curl:
8x40 kg

te leeg om nog zelfs te curlen

Mini Band pull apart:
3x10x

commentaar:
Bedankt jongens! Dit was mooi :)

Laatst bewerkt:
geweldig die kop van jou met stones frank! je log press zag er ook veelbelovend uit, ik zei het al...nog een paar weken en dan sneuvelt er een PR voor jou daar! was gezellig - bedankt nog!

haha, ja was toch wel het leukste van de dag :)

Jij ook bedankt, vriend!

****ing nice logpress man !! erg sterk

flinke event training goed gedaan en sterk hoor die logpress

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven