Fitness Seller

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Enter Shikari, even downen weer! Sterke mofo ben je Frank

Goede log weer en ben jaloers op je techniek! Stones gingen ook goed en je motivatie daarop was unbeatable!

• Topic Starter Topic Starter
thnx all :)

It will only get better....

harde shit frank

Vandaag @ FPA met Gijs

Military press:
8x50 kg
5x70 kg
4x75 kg (5f)
9x60 kg

Close grip benchpress:
8x60 kg
8x80 kg
5x105 kg
4x105 kg (5f)
8x80 kg
7x80 kg (paused)

Incline dumbbell fly:
12x12 kg
12x14 kg
8x16 kg

Tricep dips:
12xBW
8xBW
7xBW
8xBW

Dumbbell lateral raise:
10x12 kg
10x14 kg
12x12 kg

Cable tricep pushdown:
10x30 kg
8x35 kg
8x30 kg

commentaar:
2-3 zware setjes en de rest wat gepompt, prima.

Full olympic squat:
5x100 kg
2x130 kg
2x150 kg
1x170 kg
1x180 kg
1x185 kg

Full front squat (beltless):
8x60 kg
6x70 kg
6x80 kg
6x90 kg

Met clean grip, betere spanning in rug maar toch nog een beetje vervelend gevoel in rechter schouder. Vind het ook moeilijk om m'n schouders / ellebogen hoog te houden als ik in 'the hole' zit. Of is dit normaal? Barbell moet ik dan wel wat tegenhouden nl.

Lying leg curl:
10x40 kg
10x50 kg
7x55 kg
8x50 kg

Hanging sit ups:
12xBW
8xBW +10 kg
8xBW +10 kg
8xBW +10 kg

Hyper extensions:
1x12xSmall band

Hack squat (met shrug machine):
10x120 kg
8x160 kg
8x200 kg
8x230 kg (straps, PR)

Beweging is vrijwel gelijk aan een car deadlift waarbij je je handen naast je benen kunt plaatsen. Leuk om te doen :)

Seated calf raise:
12x60 kg
10x85 kg
6x95 kg
7x95 kg

commentaar:
Komend weekend alleen wat speed deads en GM's voor LB

Hee Frenk, deed je die band hypers in All Inn? Hebben ze daar bands?

Over het hoog houden van de schouders in the hole... vindt ik ook nog steeds moeilijk... Die ellebogen hoog houden zorgen ervoor dat de bovenkant van de rug wat wordt afgevlakt. Misschien is het voor jou gemakkelijker om daar op te letten.. (rug afvlakken) Dan enkel aan de ellebogen. Daarnaast is het bij lichte gewichten niet verplicht om je gehele hand, om de stang te houden en kun je hem wellicht iets losser in de handen houden. Dan kun je je meer richten op het hooghouden van de schouderkoppen.. Hopelijk heb je hier iets aan

nice squats baas. hoe ging die 185?

Hee Frenk, deed je die band hypers in All Inn? Hebben ze daar bands?

Nope, eigen bands.

Over het hoog houden van de schouders in the hole... vindt ik ook nog steeds moeilijk... Die ellebogen hoog houden zorgen ervoor dat de bovenkant van de rug wat wordt afgevlakt. Misschien is het voor jou gemakkelijker om daar op te letten.. (rug afvlakken) Dan enkel aan de ellebogen. Daarnaast is het bij lichte gewichten niet verplicht om je gehele hand, om de stang te houden en kun je hem wellicht iets losser in de handen houden. Dan kun je je meer richten op het hooghouden van de schouderkoppen.. Hopelijk heb je hier iets aan

Bij zware gewichten moet je dat wel doen dan? Ik doe altijd alleen een stukje van m'n vingers tegen de stang ipv de hele hand. Maar thnx Ari!

nice squats baas. hoe ging die 185?

Was wel een max rep.. misschien zou 187,5 nog wel zijn gelukt maar meer niet. Maar ben dik tevreden aangezien ik zaterdag nog zware events had gedaan (en veel stones).

Paar vingers werkt ook prima bij zwaardere gewichten. Ik denk aan flexibiliteit als het alleen in de hole is. Maar moeilijk in te schatten zonder filmpje.

Paar vingers werkt ook prima bij zwaardere gewichten. Ik denk aan flexibiliteit als het alleen in de hole is. Maar moeilijk in te schatten zonder filmpje.

was mijn guess ook inderdaad... thoracic spine die niet zo flexibel is... kheb het zelf ook.

Barbell rows:
8x80 kg
8x100 kg
6x120 kg
6x130 kg
6x135 kg
10x110 kg

Chin ups:
8xBW
8xBW +10 kg
6xBW +10 kg
6xBW +10 kg
8xBW (wide grip pull up)

Cable lat pulldown (strict):
6x65 kg
6x60 kg

Cable face pulls:
10x40 kg
10x50 kg
8x65 kg

Incline dumbbell curls:
8x20 kg
6x20 kg
8x16 kg

Cable front cross over:
10x14 kg
10x18 kg
8x18 kg
10x14 kg

Ik zou die laatste higher rep pakken. In ieder geval voel ik hem dan altijd veel beter.

die barbell rows waren erg mooi frank - steeds minder swing bij deze gewichten ook, topshit! succes morgen!

@Gijs ok, we'll try. Dit voelde al best goed!

die barbell rows waren erg mooi frank - steeds minder swing bij deze gewichten ook, topshit! succes morgen!

thx man. Btw ik ga morgen overdag presses doen.. ik weet niet of jij dan ook gaat trainen?

Yo franktaart, wat spreken we af voor zondag? Ik weet niet hoe vroeg die wedstrijd begint, maar ik kan ook eerst naar jou toekomen en daarna er samen heenkarren?

Goed plan ouwe! Wedstrijd begint om 1 uur, maar Gijs en ik zijn er om 12 uur.. dus zorg dat je voor 11 uur bij mij bent (of eerder als je wilt :) )

Goed plan ouwe! Wedstrijd begint om 1 uur, maar Gijs en ik zijn er om 12 uur.. dus zorg dat je voor 11 uur bij mij bent (of eerder als je wilt :) )

Aight! Zal es aan die perdelul van een Miklas vragen of hij ook meegaat :D En misschien heeft die jackmeister G ook niks te doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven