- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hee Frenk, deed je die band hypers in All Inn? Hebben ze daar bands?
Over het hoog houden van de schouders in the hole... vindt ik ook nog steeds moeilijk... Die ellebogen hoog houden zorgen ervoor dat de bovenkant van de rug wat wordt afgevlakt. Misschien is het voor jou gemakkelijker om daar op te letten.. (rug afvlakken) Dan enkel aan de ellebogen. Daarnaast is het bij lichte gewichten niet verplicht om je gehele hand, om de stang te houden en kun je hem wellicht iets losser in de handen houden. Dan kun je je meer richten op het hooghouden van de schouderkoppen.. Hopelijk heb je hier iets aan
Paar vingers werkt ook prima bij zwaardere gewichten. Ik denk aan flexibiliteit als het alleen in de hole is. Maar moeilijk in te schatten zonder filmpje.
die barbell rows waren erg mooi frank - steeds minder swing bij deze gewichten ook, topshit! succes morgen!
Goed plan ouwe! Wedstrijd begint om 1 uur, maar Gijs en ik zijn er om 12 uur.. dus zorg dat je voor 11 uur bij mij bent (of eerder als je wilt)
En misschien heeft die jackmeister G ook niks te doen.