- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer goed getraind Frankie! Ik ben blij dat ik je heb mogen motiveren met die yoke! Good job bro.
Insane lifting ook gezien van je vandaag zoals ik je ken. Ik moet zeggen ik was het meest verbaasd toen ik ineens die 150 stone op je schoot zag liggen. Dit jaar gaat ie er ook nog op!
die fail op je laatste set dips was echt prachtig manje bleef echt super lang op één punt hangen en toch op z'n frenks gewoon door blijven pushen en schreeuwen! tnx voor de support man, had er flink baat bij vandaag.
hij had al een paar reps optimaal gegrind en nu liep hij gewoon halverwege vast, maar het is zo'n bijtertje dat je nooit weet of hij nog ergens iets van kracht vandaan kan toveren - bij die 12e rep was het gewoon opWàt?! Hij grinde hem er niet doorheen? Het is een schande voor de parochie!
het zit ook niet echt mee na die - toch wel - slepende schouderblessure, het daarna rustig opbouwen en als ik het goed heb 2x een week deloaden.Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets moet veranderen aan die mp Frank. Doing the same won't make a change. Maar ja wie weet is het een fase maar toch... het is gewoon mijn gevoel, alsof ik te vaak en te lang al 70kg zie staan.
Ook geen UB/LB meer? Aangezien ik geen rug oef zie staan?
Nog flinke dips na CGBP en MP.
hij had al een paar reps optimaal gegrind en nu liep hij gewoon halverwege vast, maar het is zo'n bijtertje dat je nooit weet of hij nog ergens iets van kracht vandaan kan toveren - bij die 12e rep was het gewoon op