AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Insane lifting ook gezien van je vandaag zoals ik je ken. Ik moet zeggen ik was het meest verbaasd toen ik ineens die 150 stone op je schoot zag liggen. Dit jaar gaat ie er ook nog op!

• Topic Starter Topic Starter
Zeer goed getraind Frankie! Ik ben blij dat ik je heb mogen motiveren met die yoke! Good job bro.

Haha, yup!

Insane lifting ook gezien van je vandaag zoals ik je ken. Ik moet zeggen ik was het meest verbaasd toen ik ineens die 150 stone op je schoot zag liggen. Dit jaar gaat ie er ook nog op!

Thnx kerel, pick up van stones is nooit echt een probleem met hars.. maar het is idd dat punt waarbij ik m'n bovenrug moet gaan strekken dat k*t is. Maar we gaan ervoor knokken! Als we straks de 120 en 130 kg stone operationeel hebben ga ik me er suf op trainen.

Jouw 6x150 was trouwens ook brutal shit vrind! Straks ga jij een stonerun doen waarbij zelfs Brian Shaw zou zeggen: Woah that's sick!

damn nice train frank

Flink wat PRs gepakt!

Heel goed bezig geweest, Frank!

Good going Mr Flirt!

thnx all :)

inderdaad insane training man, ouwe logsloper haha ! supersterk !

Da was ik nie!

20min cardio

EZ-bar bicep curl:
8x30 kg
8x40 kg
7x50 kg
6x50 kg

Biceps verkrampten al na de 1e set, maar t voelde wel lekker

Seated calf raise:
12x50 kg
6x80 kg
5x100 kg
5x100 kg
5x100 kg
4x110 kg

Machine ab crunches:
3x12x

Wrist curl (onderhands & bovenhands):
12x4 kg
12x7 kg

ik had gedacht dat je wel wat meer bicep werk zou doen frank. snel klaar met trainen denk ik zo?
edit: aardig wat kuiten sets trouwens - I like :cool:

Laatst bewerkt:
Ja ik ook, maar na die set vond ik t wel prima.. de aanhechtingen vond het welletjes na die bb curls. Logisch na zoveel setjes log cleans en stones van zaterdag.

En kuitjes moeten beter worden, ga nu op maandag een aantal zware sets van 5 doen en op woensdag highrep. Wristcurl ga ik langzaam opbouwen, nog nooit serieus gedaan.. wellicht dat dat m'n farmers wat op niveau gaan brengen.

dat is ook wel begrijpelijk na zaterdag inderdaad. kuiten is wel goed verdeeld zo...high rep low volume in combi met low rep high volume doet het prima! wrist curls met dbs bedoel je? hmm...zelf meer een voorstander van bb wrist curls, maar ik heb ook gare polsen. hf straks ouwe ;)

Military press:
8x40 kg
5x60 kg
3x5x70 kg

Close grip benchpress:
5x57,5 kg
5x77,5 kg
3x97,5 kg
3x107,5 kg
2x117,5 kg
5x100 kg
6x100 kg

Tricep dips:
12xBW
8xBW +15 kg
8xBW +30 kg
4xBW +40 kg (5f)
11xBW +15 kg (12f)

Incline dumbbell fly:
10x18 kg
7x22 kg
7x20 kg

Dumbbell lateral raise:
12x12 kg
10x14 kg

Cable tricep pushdown:
10x73 kg
8x73 kg

die fail op je laatste set dips was echt prachtig man :p je bleef echt super lang op één punt hangen en toch op z'n frenks gewoon door blijven pushen en schreeuwen! tnx voor de support man, had er flink baat bij vandaag.

:) ja was wel even strainen idd! Was gezellig man en goed om je zo te zien genieten op de squats!

Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets moet veranderen aan die mp Frank. Doing the same won't make a change. Maar ja wie weet is het een fase maar toch... het is gewoon mijn gevoel, alsof ik te vaak en te lang al 70kg zie staan.

Ook geen UB/LB meer? Aangezien ik geen rug oef zie staan?

Nog flinke dips na CGBP en MP.

die fail op je laatste set dips was echt prachtig man :p je bleef echt super lang op één punt hangen en toch op z'n frenks gewoon door blijven pushen en schreeuwen! tnx voor de support man, had er flink baat bij vandaag.

Wàt?! Hij grinde hem er niet doorheen? Het is een schande voor de parochie!

Wàt?! Hij grinde hem er niet doorheen? Het is een schande voor de parochie!
hij had al een paar reps optimaal gegrind en nu liep hij gewoon halverwege vast, maar het is zo'n bijtertje dat je nooit weet of hij nog ergens iets van kracht vandaan kan toveren - bij die 12e rep was het gewoon op

Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets moet veranderen aan die mp Frank. Doing the same won't make a change. Maar ja wie weet is het een fase maar toch... het is gewoon mijn gevoel, alsof ik te vaak en te lang al 70kg zie staan.

Ook geen UB/LB meer? Aangezien ik geen rug oef zie staan?

Nog flinke dips na CGBP en MP.
het zit ook niet echt mee na die - toch wel - slepende schouderblessure, het daarna rustig opbouwen en als ik het goed heb 2x een week deloaden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven