- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No offense maar wat maakt het uit dat die MP even wat minder gaat als je PRs zet op de log?
Ik heb nog steeds het gevoel dat er iets moet veranderen aan die mp Frank. Doing the same won't make a change. Maar ja wie weet is het een fase maar toch... het is gewoon mijn gevoel, alsof ik te vaak en te lang al 70kg zie staan.
Ook geen UB/LB meer? Aangezien ik geen rug oef zie staan?
Nog flinke dips na CGBP en MP.
Wàt?! Hij grinde hem er niet doorheen? Het is een schande voor de parochie!

het zit ook niet echt mee na die - toch wel - slepende schouderblessure, het daarna rustig opbouwen en als ik het goed heb 2x een week deloaden.
2x per week UB naast zware log/axle op zaterdag is gewoon teveel om goed te kunnen presteren. Zoals je aan m'n training kan zien was ik vandaag nog niet hersteld in m'n schouders van zaterdag (wat ook logisch is). Die 5e rep van de 3e set was al een max rep.
Ik wilde vandaag ook eigenlijk na MP pin presses doen, maar dat kan alleen in het powerrack en dan alleen maar zittend...
Rug wil ik donderdag gewoon zwaar pakken en die wordt met events ook weer zwaar belast.. dus een beetje hetzelfde verhaal als m'n presses.
Dus snap ik niet dat je niet 1 of 2 oef doet voor presses met rug, nu doe je meer presses op deze dag terwijl je zelf al aangeeft dat het niet volledig hersteld is. Ik heb alleen pushjerk gedaan, geen bench geen dips etc.
Daar hadden we het idd over gehad en lijkt mij het proberen waard omdat het een andere impuls gaat geven. Het rack was te lang bezet als ik het goed begrijp dus. Een smith kan ook. (no joke)
En dan heb je maar 1 dag rust voor events met je rug en aangezien je hem vandaag niet hebt belast zul je niet tevreden zijn met maar 1a2 oefeningen maar heb je minimaal het volgende in gedachte: BB rows, chins, face pulls en strict lat pull down. Heb ik gelijk?
-Benen maxxen kan dus eigenlijk pas weer woensdag want dan heb ik 3 dagen rust gehad. De gymtraining maakt een minder grote impact dan events dus met 2 dagen rust voor zaterdag is woensdag prima voor mij. Alle andere dagen kan ik ook benen extra doen maar dan met minder intensiteit (zoals ik maandag deed)
- Rug is behoorlijk aan gort van de zaterdagen maar vooral de ruggestrekker. De lats vallen altijd wel mee en ook de rhomboids en traps willen meestal al wel weer redelijk mee na een dag rust. Dus maandag kan ik prima rug doen en dan vooral RE. 2 oefeningen is genoeg. Als ik zwaar wil gaan met bv 5jes op barbell rows lukt me dat niet dat zou pas weer echt kunnen op woe of do.
Schouders die belast zijn met een pushjerk techniek op zaterdag hebben niet veel geleden aangezien de pushjerk vooral veel haalt uit de benen / bovenrug (afspannen) en evt triceps als je moet nadrukken. Op maandag 1a2 oefeningen presses doen is dus voor mij niet zo een probleem gebleken. triceps doe ik ook het liefst op deze dag aangezien triceps trainen op bv donderdag nog WEL invloed heeft op mijn press op zaterdag.
RE bij je squats staat voor repetitive effort toch? Wat houdt dat precies in? Volume draaien?
ik denkd at je schema behoorlijk gek is frank,,zal je aftakelen op den duur
)
Dus dit moet nu gaan veranderen!Weer lekker bezig Frenk!
Wat een theorieën allemaal over de planning van de trainingen zeg, potdorie. Maar wel logisch hoor, ik zit vaak ook vanalles uit te dokteren.

amai, deze optrekkekkes mogen er anders ook best wezen

Volgende keer reppen met 120 kg op 1.30m.