- Waardering
- 672
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
holie ****...dikke filmpjes maat. bij 135 ff in de camera kijken haha140 met die hold aan het einde, impressive (net zoals je poses
)
mooie complete training zo - me = jealous
Nice farmers. Haha, ik herinner me jouw grip nog van de 30kg lunges tijd. Wat een vooruitgang![]()
Moet daar geen w achter jou staan? Het is toch bezittelijk aangezien het mijn lul is.

.Je kan voor kuiten trouwens beter een standing versie nemen of iig iets waarbij de knie meer gestrekt is. Dan wordt je gastrocnemius een stuk beter betrokken bij de beweging omdat hij meer op lengte komt. Span je kuit maar eens aan met je knie in een hoek van 90 graden versus bijna gestrekt en voel het verschil in spanning. goed bezig verder.
Goed bezig geweest, Frank. Ben nu extra gemotiveerd!

Frank, klasse-prestatie met die farmers: wat een grip moet je hebben!
Mag ik vragen hoelang je er over hebt gedaan om tot hier (140-145kg farmers) te geraken?
Ik denk dat farmers mij nl. ook wel liggen en qua BW schelen wij niet zo veel ...
Wat jij dan wel hebt is een veeel betere (rackpull)deadlift.![]()
Ik antwoord wel voor Frank. Naast dat hij al heel lang traint als een bezetene en daarom de farmers krijgt uitgetild is het al meer dan 2 jaar bij RPB een van de mafste mannen qua trainingsintensiteit die gewoon een uur of 5 keihard op events buffelt.
Dat is wat je ervoor moet doen.