AndroidHealthClinic

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice farmers. Haha, ik herinner me jouw grip nog van de 30kg lunges tijd. Wat een vooruitgang :D

erg nice farmers

• Topic Starter Topic Starter
thnx

holie ****...dikke filmpjes maat. bij 135 ff in de camera kijken haha :p 140 met die hold aan het einde, impressive (net zoals je poses ;))

mooie complete training zo - me = jealous

Yup, thnx baas! Ik voelde me ook redelijk sterk op die farmers vandaag en wilde gijs motiveren. Dat was gelukt

Nice farmers. Haha, ik herinner me jouw grip nog van de 30kg lunges tijd. Wat een vooruitgang :D

Haha, yup.. good ol days

very nice training maatje !!

135 farmers gaan je easy af man

ja daarom liep ik ook 140, maar 145 was ook wel gelukt aangezien ik nog 12 sec hold deed op het einde.

nog ff en je loopt ook met Corpaul in je ene, en Destrey in je andere hand, net als Gijs

Eerst moet je het uittillen baas.

Over 2 weken doe ik een 170 en dan kun je natuurlijk niet achterblijven...

(haha kreupel en wel is de motivatie nu al weer begonnen:D)

Wat eerst moet je het uittillen? **** jou lul! Natuurlijk til ik die 145 ook uit. Maar ik loop er wel een keer mee hoor vrind.

(baasje :D)

Moet daar geen w achter jou staan? Het is toch bezittelijk aangezien het mijn lul is.

Je kan voor kuiten trouwens beter een standing versie nemen of iig iets waarbij de knie meer gestrekt is. Dan wordt je gastrocnemius een stuk beter betrokken bij de beweging omdat hij meer op lengte komt. Span je kuit maar eens aan met je knie in een hoek van 90 graden versus bijna gestrekt en voel het verschil in spanning. goed bezig verder :).

Goed bezig geweest, Frank. Ben nu extra gemotiveerd!

Je kan voor kuiten trouwens beter een standing versie nemen of iig iets waarbij de knie meer gestrekt is. Dan wordt je gastrocnemius een stuk beter betrokken bij de beweging omdat hij meer op lengte komt. Span je kuit maar eens aan met je knie in een hoek van 90 graden versus bijna gestrekt en voel het verschil in spanning. goed bezig verder :).

goede tip, ga elke week dan 1 oefening zittend en 1 staand doen in de smith oid. Thnx

Goed bezig geweest, Frank. Ben nu extra gemotiveerd!

Ik ben blij dat ik met m'n 86 kg bw jou kan motiveren beestje :)

Frank, klasse-prestatie met die farmers: wat een grip moet je hebben! :D

Mag ik vragen hoelang je er over hebt gedaan om tot hier (140-145kg farmers) te geraken?

Ik denk dat farmers mij nl. ook wel liggen en qua BW schelen wij niet zo veel ...

Wat jij dan wel hebt is een veeel betere (rackpull)deadlift. ;)

Frank, klasse-prestatie met die farmers: wat een grip moet je hebben! :D

Mag ik vragen hoelang je er over hebt gedaan om tot hier (140-145kg farmers) te geraken?

Ik denk dat farmers mij nl. ook wel liggen en qua BW schelen wij niet zo veel ...

Wat jij dan wel hebt is een veeel betere (rackpull)deadlift. ;)

Ik antwoord wel voor Frank. Naast dat hij al heel lang traint als een bezetene en daarom de farmers krijgt uitgetild is het al meer dan 2 jaar bij RPB een van de mafste mannen qua trainingsintensiteit die gewoon een uur of 5 keihard op events buffelt.

Dat is wat je ervoor moet doen.

Ik antwoord wel voor Frank. Naast dat hij al heel lang traint als een bezetene en daarom de farmers krijgt uitgetild is het al meer dan 2 jaar bij RPB een van de mafste mannen qua trainingsintensiteit die gewoon een uur of 5 keihard op events buffelt.

Dat is wat je ervoor moet doen.

Thanks, Gijs: duidelijk.

Bedankt voor de mooie omschrijving van m'n trainingen Gijs

Good shit Frenk!

thnx Mikiejoo

Vandaag met Sjaak getraind

Hang cleans:
5x60 kg
3x80 kg
5x80 kg

Sjaak ff wat geholpen.

Barbell rows:
12x80 kg
10x90 kg
10x100 kg
8x110 kg
7x110 kg

Standing calf raise:
8x125 kg
5x165 kg

Seated calf raise:
5x90 kg
2x5x105 kg
2x5x110 kg

Standing calf raise voelt vervelend aan onder m'n schouderbladen en in m'n spine door de events. Dus toch maar seated

Machine ab crunches:
3x10x

Cable lat pulldown (strict):
8x60 kg
8x70 kg
8x70 kg

mooi, begint al wat sterker te worden. Gijs merkte al op dat m'n rug wat dikker begint te worden. En dat terwijl ik ineens 2 kg lichter ben geworden...? Voedsel overdag dus wat opgeschroeft nu.. beefcake pancake here I come (©-Sjaak)

EZ-bar bicep curls:
8x40 kg
8x50 kg
5x55 kg

Barbell seated wrist curl & db reversed wrist curl:
12x25 kg & 12x7 kg
12x30 kg & 12x8 kg

Snoeiharde pomp, voelde wel supernice. Ben benieuwd wat dit me gaat brengen!!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven