Fitness Seller

Frenk's 2011 log: Strongman in wording

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dikke aders op je onder(ruk)armen - nice! :p
tnx voor de hulp trouwens man, was nuttig. aankomende tijd zal ik het rustig gaan uitproberen allemaal. kuiten worden ook goed sterk trouwens. verder toch weer mooi om te zien hoe jij elke oefening met 100% intensiteit kan uitvoeren...zelfs die seated wrist curls voerde je uit alsof je leven ervan afhing - goed bezig maat! (tnx voor lunch)

pics pics pics van veiny underamrsSSz1Z!

• Topic Starter Topic Starter
zal een keer kijken voor pics, maar echt spannend is t allemaal niet. Ik pose wel een keer in een vidje ofzo.

@Sjaak: Graag gedaan, graag gedaan en thnx man :p Het begin is er nu al voor m'n kuiten, hoop met Zaanstad toch wel sterke kuitjes en nog sterkere quads (hacksquat) te hebben om die truck op z'n minst in beweging te krijgen. Tot morgen Baas

Military press:
6x55 kg
6x65 kg
2x2x75 kg
2x2x80 kg

Pushpress:
8x80 kg
6x92,5 kg (laatste rep SJ)

Incline benchpress:
10x60 kg
8x80 kg
8x85 kg

Tricep dips:
12xBW
8xBW +20 kg
8xBW +20 kg

Incline dumbbell fly:
10x20 kg
8x22 kg
6x22 kg

Dumbbell lateral raise:
10x14 kg
10x14 kg

Lekker volume frenk :thumbs:

lekker gepompt ouwe dibbes! hopen dat het schema jouw ooh zo geliefde MP weer omhoog helpt ;)

thnx

Moet het nog even bezien hoe ver ik hiermee ga komen.. die 2e set met 80 kg was al bijna max... Ik denk dat ik toch maar die 2e UB training een pomp training moet maken.. presskracht blijft maar ondermaats (~80-90%), ookal heb ik op zaterdag niet eens zoveel sets OH gedaan.

Linker schouder zeurt ook weer... nu geen presses tot zondag.. als t dan weer k*t gaat moet ik maar weer gaan deloaden en m'n press schema weer eens bekijken.. Ik vermoed dat de stones ook wel m'n OH beinvloedt.. laatste tijd veel stones gedaan en dat voel ik vooral goed in m'n brachiales en ellebogen.

Laatst bewerkt:
2e set met 80 was inderdaad moeizaam - vooral op tricepkracht. verbaasde mij eigenlijk wel een beetje...had verwacht dat je de sets er wel uit zou knallen, maar zoals jij ook al zei: MP......

denk dat je soms echt teveel nadenkt over je trainingen etc...bedoel stones die je oh beinvloed...kom op man...

Straks moet je nog gaan uitkijken dat je lb dag je benchpress niet in de weg zit ivm je legdrive met vermoeide benen...

denk dat je soms echt teveel nadenkt over je trainingen etc...bedoel stones die je oh beinvloed...kom op man...

Straks moet je nog gaan uitkijken dat je lb dag je benchpress niet in de weg zit ivm je legdrive met vermoeide benen...

:roflol:

sorry Frank:o

Ik lulde ook maar wat. Bedankt voor de goede onderbouwing, je hebt me overtuigd.

Graag gedaan man

Overhead loopt bij mij ook niet zoals ik zou willen de laatste paar weken.

Ik denk dat er gewoon een paar kg bodyweight bij op moet bij mij. Wellicht bij jou ook..

Vandaag begonnen met meer voer: 100 gr havermout, 3 large eieren, 2 large ei eiwitten, 1 banaan met wat melk als vervanging voor 2 bammen. Goed te eten en handig om wat degelijk voer op t werk te eten. Wil voor de zomer naar 90 kg

Full olympic squat:
8x50 kg
5x80 kg
3x110 kg
3x120 kg
3x130 kg
3x140 kg
3x120 kg

Full front squat:
6x80 kg
6x100 kg
6x105 kg (PR met clean grip)

Hack squat (met shrug machine, beltless):
8x200 kg
8x240 kg
8x280 kg (PR)

Kan geen schijven meer bij... 7 plates per kant is max

Lying leg curl:
8x40 kg
8x50 kg
8x55 kg

Seated calf raise:
3x12x85 kg

Hanging sit ups:
12xBW
2x10xBW +10 kg

2 sets Cable standing crunches

Sjaak, need some advice on this.. kon er niet veel van maken nu.

nice train Sushibeastgod, maar hoezo hacks op shrug machine, me dont understand!

because it feels good! En heb er mooie gains op gemaakt.. daarbij hebben we geen hacksquat apparaat en hacksquat > legpress

Vandaag begonnen met meer voer: 100 gr havermout, 3 large eieren, 2 large ei eiwitten, 1 banaan met wat melk als vervanging voor 2 bammen. Goed te eten en handig om wat degelijk voer op t werk te eten. Wil voor de zomer naar 90 kg

Dat klinkt als een goed ontbijt!

die pannenkoek schreeuwt om pindakaas!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven